Spillredaksjonen Skrevet i går, 07:06 Skrevet i går, 07:06 Civilization VI er gratis den neste uka Les hele saken på Gamer.no» 1
Reg2000 Skrevet 22 timer siden Skrevet 22 timer siden Merkelig at de gjør det når de sliter sånn med å få folk til å spille Civ7.
vidor Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Problemet er vel at folk blir enklere og enklere og vil ha enklere spill, men utviklerne lager for kompliserte greier. Epic betaler nok ikke all verden for spillene de gir bort, men husk at de har gitt bort GTA5 også.
:utakt Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Jeg har aldri spilt noen av Civilization-spillene. Får man noe ut av det som 'casual' (jeg kan sette av et par timer i uka, kanskje)?
vidor Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Ikke det at jeg er spesielt erfaren i disse spillene, men vil anta at de tar vare på dem som har spilt dem mye før. Vil tippe du vil trenge å sette deg inn i mye bakgrunnsstoff og forstå mange mekanismer for at det skal være tilfredsstillende å spille. Er spillet optimalt laget har de klart å kombinere moro for absolutte nybegynnere i tillegg til å gi oldtimere en god opplevelse.
The Avatar Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden :utakt skrev (54 minutter siden): Jeg har aldri spilt noen av Civilization-spillene. Får man noe ut av det som 'casual' (jeg kan sette av et par timer i uka, kanskje)? Du kan eigentleg spele Civilization spela på tre måter, som byggesimulator, som krigsspel, eller omtrent på autopilot der du berre ser korleis dei ulike sivilisasjonane spreier seg og til slutt faller. Eit par timar i veka er litt lite for å sette deg fullt inn i alle funksjonar, men særleg i dei nyaste spela så kan du spele veldig casual og berre flytte brikker på kartet utan å tenke så mykje på politikk og økonomistyring.
GrinderX9 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden LampeLars94 skrev (5 timer siden): Gratis søppel Skal en god dose fantasi til for å omtale Civ6 som søppel. 3
0ter Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden 4 hours ago, :utakt said: Jeg har aldri spilt noen av Civilization-spillene. Får man noe ut av det som 'casual' (jeg kan sette av et par timer i uka, kanskje)? Eg vil seia absolutt, dessutan er Civ 5 og 6 noko lettare å like for nye spelarar enn kapitla før. Den største faren er vel at du blir hekta og at spelet et vesentleg meir av tida di enn planlagt, du er herved åtvara.
Fenris Helheim Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden GrinderX9 skrev: LampeLars94 skrev (5 timer siden): Gratis søppel Skal en god dose fantasi til for å omtale Civ6 som søppel. Civ 6 var inntil nylig kjent som det værste spillet i serien, nå slått av 7 viss de ikke fikser det. 5ern er fantastisk, og verdt å spille selv idag. Spillt civ siden 1ern på amiga 500 og colonization(spinnoff?) på min første pc. Elsker serien og håper de gjør en god jobb med neste spillet, att de har lært leksa. Man skal ikke ødelegge den vel oppbygde formelen. Håper på Beyond Earth 2 som neste spill
LampeLars94 Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden GrinderX9 skrev: LampeLars94 skrev (5 timer siden): Gratis søppel Skal en god dose fantasi til for å omtale Civ6 som søppel. Nei, så absolutt ikke. Voldsom nedgradering av 5, kun reddet av at 7 er brennende søppel. 1
GrinderX9 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden LampeLars94 skrev (4 timer siden): Nei, så absolutt ikke. Voldsom nedgradering av 5, kun reddet av at 7 er brennende søppel. Det kan sies og har blitt sagt om samtlige spill i serien. 5 var en "voldsom" nedgradering fra 4 osv. Men la oss likevel gå ut i fra at du har helt rett, civ 6 er det dårligste i serien. Det er fremdeles et bra spill som man får gratis med alle dlc . Det er ikke søppel. Hva har skjedd med folk, når vi er så godt vant til ting at det er kommentaren når alle kan plukke opp Civilization gratis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå