ps5 Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Nå står ikke verden til påske, men Vsauce er tilbake etter snart 3 år pause. Nå med death-clock. (hvis du ikke visste at du savnet han er det bare å starte binging). 1 1
Sjørøver Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden ps5 skrev (35 minutter siden): Nå står ikke verden til påske, men Vsauce er tilbake etter snart 3 år pause. Fyren har produsert 1 million shorts de siste årene. Har det egentlig vært en pause? 2
ps5 Skrevet 11 timer siden Forfatter Skrevet 11 timer siden 9 minutes ago, Sjørøver said: Fyren har produsert 1 million shorts de siste årene. Har det egentlig vært en pause? Hvem bryr seg om shorts, men beklager at jeg ikke la inn noen skrivefiel så du kunne hatt noe mer å irritere deg over.
ali q Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Sjørøver skrev (13 minutter siden): Fyren har produsert 1 million shorts de siste årene. Har det egentlig vært en pause? Rimelig sikker på jeg har sett han i ørten horisontale videoer or, kanskje de ikke har vært lastet opp på hans kanal, men jeg tror ikke de ørten jeg har sett han i er >3 år gamle. 1
Sjørøver Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden ps5 skrev (2 timer siden): Hvem bryr seg om shorts, men beklager at jeg ikke la inn noen skrivefiel så du kunne hatt noe mer å irritere deg over. Irriterer meg ikke egentlig, det må være lov å stille ett spørsmål? Synes det meste han legger ut er ganske OK underholdning, men noen av de problemstillingene han tok opp ble for absrakte for meg.
Comma Chameleon Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Michael er en legende og Vsauce er en av de beste YT-kanalene gjennom tidene. Veldig gøy å se han tilbake med en ordentlig video. Har likt shorts-ene han har lagt ut også, men det ble aldri det samme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå