Spillredaksjonen Skrevet mandag kl 08:55 Skrevet mandag kl 08:55 Full dramatikk rundt Subnautica 2-utsettelsen Søksmål, sparkede spillsjefer og manglende bonuser. Les hele saken på Gamer.no» 1
Civilix Skrevet mandag kl 12:19 Skrevet mandag kl 12:19 Sitat (...)som kjøpte Subnautica-maker Unknown Worlds(...) Ser ut som AIen glemt å oversette ett ord når dere kopierte artikkelen.
akelbo Skrevet mandag kl 12:29 Skrevet mandag kl 12:29 Civilix skrev (6 minutter siden): Ser ut som AIen glemt å oversette ett ord når dere kopierte artikkelen. Hverken bruk av kunstig intelligens eller kopiering av andre artikler var med på produksjon av denne artikkelen. Jeg regner med at du sikter til «maker» i kommentaren din, som i denne sammenheng er helt vanlig norsk bruk. Ref. pølsemaker eller hattemaker. Takk for tilbakemelding 1
Sjørøver Skrevet mandag kl 12:35 Skrevet mandag kl 12:35 akelbo skrev (5 minutter siden): Hverken bruk av kunstig intelligens eller kopiering av andre artikler var med på produksjon av denne artikkelen. Jeg regner med at du sikter til «maker» i kommentaren din, som i denne sammenheng er helt vanlig norsk bruk. Ref. pølsemaker eller hattemaker. Takk for tilbakemelding En uheldig effekt av at engelsk hele tiden skal kopiere norske utrykk. 😛 1
Civilix Skrevet mandag kl 13:00 Skrevet mandag kl 13:00 Teknisk korrekt men jeg vil fortsatt ikke kalle Nike for en skomaker heller.
R1ncewind Skrevet mandag kl 16:04 Skrevet mandag kl 16:04 Civilix skrev: Teknisk korrekt men jeg vil fortsatt ikke kalle Nike for en skomaker heller. Word! Anglifisering av språket er en vederstyggelighet. Jeg er desverre selv guilty, når det kommer til dette, men prøver å cope uten å bli helt keyboard warrior. At ett nettsted hovedsakelig frekventert av kidsa ikke har mer fokus på denne issuen, har jeg derimot ca null chill for. 😉 2 1
oleto Skrevet mandag kl 18:40 Skrevet mandag kl 18:40 Civilix skrev (5 timer siden): Teknisk korrekt men jeg vil fortsatt ikke kalle Nike for en skomaker heller. Gi deg, dette er bare pinlig.
Fleskelars Skrevet tirsdag kl 02:34 Skrevet tirsdag kl 02:34 3 milliarder kr skulle gå til bonus ? Det var da voldsomme summer for et indie-spill .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå