Gå til innhold

Første kikk på 007 First Light

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Eeehhh... Dette gav meg null James Bond feel. Spion-action skyterspill med James Bond klistermerker på. Mildt sagt jævla dårlig førsteinntrykk. Men, men, jaja, kan ikke få alt jeg vil ha heller =)
Skrevet
Chaos_Niddhogg skrev (1 minutt siden):

Eeehhh... Dette gav meg null James Bond feel. Spion-action skyterspill med James Bond klistermerker på. Mildt sagt jævla dårlig førsteinntrykk. Men, men, jaja, kan ikke få alt jeg vil ha heller 😃

Ble du i hvert fall fornøyd med Thief i VR? ;) 

Skrevet
akelbo skrev:
Chaos_Niddhogg skrev (1 minutt siden):

Eeehhh... Dette gav meg null James Bond feel. Spion-action skyterspill med James Bond klistermerker på. Mildt sagt jævla dårlig førsteinntrykk. Men, men, jaja, kan ikke få alt jeg vil ha heller 😃

Ble du i hvert fall fornøyd med Thief i VR? ;) 

Takk som spør =) HAr ikke spilt Thief siden første en gang på PC, men snike spill i VR er jo artig. Så øyene skal jeg holde på dette. Hopper ikke igjennom taket, men fornøyd nok. Nytt Suda spill og Pragmata var noen herligheter da. Varegentlig en ganske grei SOP for min del =)
  • Liker 1
Skrevet

Jeg digger filmene, men traileren sier ikke meg så mye om spillet. Foreløpig virker spillet som det er en blanding av Hitman og Uncharted - med James Bond-theme. Håper at spillet lar meg bestemme når jeg vil snike meg rundt og når jeg vil skyte alle. Ikke bli tvunget til å snike på denne scenen og tvunget til å skyte på den andre scenen. Da dreper det interessen for meg.

Skrevet
Sjørøver skrev:
Det gledes! Blir det eksklusivt til PS?
Nei. Det er bekreftet til PC, PS5, Xbox Series og Switch 2.
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Spillet ser bare ut som et Hitman spill med et 007-skin. Det ser ut til å være av dårlig kvalitet utifra det vi fikk se. Det ser ut som en fan-produksjon og minner mer om en conversion mod enn et faktisk spill, på samme måte som Enderal: Forgotten Stories for Skyrim, bare at Enderal føltes mer som et spill enn en mod.

Skrevet
Yen-Zen AI skrev:

Spillet ser bare ut som et Hitman spill med et 007-skin. Det ser ut til å være av dårlig kvalitet utifra det vi fikk se. Det ser ut som en fan-produksjon og minner mer om en conversion mod enn et faktisk spill, på samme måte som Enderal: Forgotten Stories for Skyrim, bare at Enderal føltes mer som et spill enn en mod.

Tror det er helt rett vei å gå, og potensielt et veldig godt valg av Bond-folka. IO kan bygge videre på en unik, etablert formel som allerede passer kildematerialet. Tipper 9/10 andre studioer ville satset stort og ambisiøst, og så endt opp med å kutte alt som gjorde prosjektet unikt for å få skiten ut døra i form av nok et generisk action-spill med påklistra RPG-elementer, eller i verste fall blitt kansellert etter 5 års utvikling og deretter fått kroken på døra.
Skrevet (endret)
Kelo skrev (15 timer siden):

Jeg digger filmene, men traileren sier ikke meg så mye om spillet. Foreløpig virker spillet som det er en blanding av Hitman og Uncharted - med James Bond-theme. Håper at spillet lar meg bestemme når jeg vil snike meg rundt og når jeg vil skyte alle. Ikke bli tvunget til å snike på denne scenen og tvunget til å skyte på den andre scenen. Da dreper det interessen for meg.

Beskrivelse fra PS Store:

«Spying, Your way: go silent or go loud. Whether fighting with fists or firepower, using gadgets to infiltrate, or bluffing your way past guards, the approach is entirely up to you»

Endret av 007hala

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...