Gå til innhold

Viste fram en haug av detaljer fra The Witcher IV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
pushthepramalot skrev:
Ser helt rått og dritfett ut! Bare synd jeg ikke kan spille det, siden Ciri er en witcher og det finnes ikke kvinnelige witchere i dette universet, og dessuten ser Ciri eldre ut og det er woke.
Haha ta en tommer opp
Skrevet
pushthepramalot skrev (15 minutter siden):

Ser helt rått og dritfett ut! Bare synd jeg ikke kan spille det, siden Ciri er en witcher og det finnes ikke kvinnelige witchere i dette universet, og dessuten ser Ciri eldre ut og det er woke.

Jeg håper og tror det er ironi?

• Liker 4
Skrevet
Peteguy skrev (18 minutter siden):
pushthepramalot skrev (20 minutter siden):

Haha ta en tommer opp

Nei jeg har ikke plass til større skjerm.

• Liker 1
Skrevet

At de viser spillet i PS5 60 fps og raytracing er så standard i dag, til og med virker grafikken utvasket. Husker når The Witcher 2 ble først lansert, hvor bra grafikkmessig det var. Dette virker mer som hype, enn at de faktisk ender opp med å lage et bra spill. CD Projekt har jo ikke akkurat bra referanse, fra tidligere release av spill f.eks CP2077.

Skrevet
Yen-Zen AI skrev:
Peteguy skrev (18 minutter siden):
pushthepramalot skrev (20 minutter siden):

Haha ta en tommer opp

Nei jeg har ikke plass til større skjerm.

Kjøp deg større skrivebord 🙂
Skrevet

Hm, spennende. Endelig ser det ut som at et fullverdig next gen Unreal 5 spill, er på trappene. Tatt sin tid, siden flere andre spill har slitt med å få teken på Unreal 5.

Er en teknisk demo, så for Witcher så er det mer som må klaffe. Men det ser lovende ut, til tross for noe som ser rart ut her og der. Men dette var mer en bra nok hvis det var faktisk gameplay. Får se hvordan det står mot GTA6, og Star Citizen. Fordeler og ulemper, uansett bringer spill grafikk og realisme framover.

Skrevet
56 minutes ago, Soles said:

At de viser spillet i PS5 60 fps og raytracing er så standard i dag, til og med virker grafikken utvasket.

Tror du må pusse brillene. Å levere dette på ps5 hardware er faktisk helt vanvittig.

• Liker 2
Skrevet (endret)
Soles skrev (57 minutter siden):

At de viser spillet i PS5 60 fps og raytracing er så standard i dag, til og med virker grafikken utvasket. Husker når The Witcher 2 ble først lansert, hvor bra grafikkmessig det var. Dette virker mer som hype, enn at de faktisk ender opp med å lage et bra spill. CD Projekt har jo ikke akkurat bra referanse, fra tidligere release av spill f.eks CP2077.

Å både ha Raytracing og 60 fps er ikke helt standar. Faktisk er ikke lista med spill som en gang støtter raytracing kjempe lang. Er en del spill som støtter både raytracing og 60 fps samtidig. Men jeg vil si witcher 4 virkelig pusher teknologien her. 

Jeg skulle til å si at nesten ingen spill støtter begge deler. Men fant da noen lister som bekrefter at noen gjør det.

List of every PS5 game that supports ray tracing | Android Central

Endret av GrinderX9
Skrevet
kilik skrev (18 minutter siden):

Cyberpunk ble vel ganske bra til slutt?

De har forhåpentligvis lært av den lanseringen der.

Samme gjelder tidligere Witcher spill også, hvor de ble lansert i nesten uspillbare versjoner på konsollene.

Samt mye snakk om at dem aldri skulle ha crunch på utviklerne igjen.

Tviler ikke på at spillet blir bra, men stoler ikke på at det er bra på lanseringen.

• Innsiktsfullt 1
Skrevet
Soles skrev (2 timer siden):

At de viser spillet i PS5 60 fps og raytracing er så standard i dag, til og med virker grafikken utvasket. Husker når The Witcher 2 ble først lansert, hvor bra grafikkmessig det var. 

Andre spill "Har raytracing og 60 fps".. 🙄

Altså.. Witcher 4 renderer hver jævla nål på et grantre.

Grafikken og kompleksiteten til dette spillet levert på PS5 er sinnsykt. 

• Liker 2
Skrevet

Men står med liten skrift nederst "ikke gameplay" så vi får ta med oss det. Får vi skriker downgrade når det er ute. Jeg har selvfølgelig troa på at vi får noe tilsvarende, men ikke nødvendigvis 100% så imponerende som denne videoen viser. Vi får se.

Skrevet

Merker jeg ikke er super gira på 4. 

3 var jo et veldig bra spill. Men det led for mye av open world symptomer. Og jeg ble ganske lei spillet mens jeg fremdeles var bare 1/3 inn i det. Jeg har rundet story 1 gang. Men aldri kommet meg gjennom DLCs eller en replay. 

Når man så legger på 2077 som jeg absolutt ikke fant gøy i det hele tatt. Og som var veldig bob bob på det tekniske. Så er jeg avventende med å bli hypa.

• Liker 1
Skrevet
Ser ut som de har endret litt på Ciri sitt ansikt. Hun ser mer Ciri-ut en i første traileren. Blir spennende å se hvordan sluttproduktet blir. Får håpe at jeg klarer å ferdigstille denne da, witcher 3 går jeg alltid lei på skellige og restarter ca 6 måneder senere :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...