Gå til innhold

Tråden om Sony Xperia 1 VII

Anbefalte innlegg

Skrevet
tsetsefluen skrev (1 time siden):

Synd at Sony sine mobiler legges ned. Men Sony har ikke et navn som selger lenger. Det er årevis siden Walkman og bærbare cd-spillere.

Sony har egeninteresse av å ikke legge ned, da de forsker mye på mobilteknologi og har avtaler med Ericsson.

Det de har sagt er at de kun satser på toppmodeller, der de før også prøvde på en en kompakt og en budgett modell.

De trekker seg også ut av flere land der de ikke selger bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ilpostino skrev (4 timer siden):

Jeg synes ikke det var styrete å gå over til Xperia 1 VI. Hadde et spill som ikke funket på Android 15, men Sony kom med en patch som fikset det.

Jeg formulerte meg nok litt dårlig, ser jeg. Jeg tenkte ikke på selve byttet av mobil - det går helt fint - men nyeste modell vs forrige modell, altså 1 VI vs 1 VII. Jfr. det som skrives i denne tråden, så er nyeste bare å få tak i i Sverige?

Skrevet
Raspeball skrev (2 minutter siden):

Jeg formulerte meg nok litt dårlig, ser jeg. Jeg tenkte ikke på selve byttet av mobil - det går helt fint - men nyeste modell vs forrige modell, altså 1 VI vs 1 VII.

Fort gjort når man bare forholder seg til skriftlig informasjon. Jeg vet ikke hvor mye bedre brikkesettet på VII er kontra VI, men jeg hadde antageligvis kjøpt den siste. Det blir vel diverse gebyrer og greier når en bestiller fra utlandet (med mindre du kjenner noen i Sverige du kan bestille levering til) så det blir vel et kostnadsspørsmål. 

Gouldfan skrev (3 timer siden):

Det de har sagt er at de kun satser på toppmodeller

Det er vel derfor de aldri kom med Xperia 5 VI, men bare 1 VI. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...