Gjest 9c661...537 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Det går til helvete kvar gang. Det slutta før det har begynt. Er så sliten av å feile. Dei som viser interesse for meg er eg sjeldan interessert i. Og når eg ein sjeldan gang blir interessert i nokon då er dei ikkje like interessert tilbake,det er buavstand,dei ligg lett med folk og skjuler det ikkje f.eks på tik tok lives. Eg har jobba med mrg sjølv i fleire år,har vore klar for forhold i mange år. Feila heile tida(eller dei få gongane det er noko potensielt for det kan gå lang tid mellom kvar gong det er nokon ein kunne tenke seg å bli bedre kjent med/date osv). Blei intr no nyleg i ein via tik tok. Det er avstand vestlandet-østlandet. Han ville jli kjent sa han for nokre veker sidan. Viser lite interesse. Får nokre likes på sosiale medis og av og til fellessnapar og god morgen snapar som vi er ein gjeng som sender. Han har sex med ei anna via tik tok eller som bur i nærområdet der. Dei har vist det delvis på live der og i dag blei dei avslørt på en live. Jaja det frsmstår sikker barnslig forklart men ja godt voksne folk som har levd over fire tiår. Eg har ønska å finne en kjæreste i lang tid men feila heile tida og blir så sleten av det. Har fokusert på meg og mitt men man fortjena og ønska ein partner også men det går aldri. Har prøvd å slutte å leite,det hjelp heller ikkje. Eg blei betatt av han siste her etter å ha sett vedkomande på live i fleire månedar og så plutselig for et par månedar følte eg meg betatt. Kom heilt ut av det blå. Trudde hjerna mi spelte meg ei puss og kanskje den gjorde det. Fyren var utadvendt,livlig og godt likt av andre,sjarm,karisma og fin å sjå på men litt liten av vekst🙈 Typisk å felle for slike. Det er ikkje ofte eg blir betatt lengre og intr men det blei eg no nyleg. Han vilke også ha meg på besøk ei helg men veit ikkje om han sa det berre for å sei det ellee meinte det. Men han driver å ligger med denne andre dama til tider så ikkje så intr i meg. Skriv på snap av og til men det betyr sikkert ikkje så mykje. Kan ikke for at man av og til fell litt for foli men er så jævlig lei av at dey slutta før det har begynt. Skjedd x antall gongar før. Frå datingappar osv. Går ingen plass. Kjem ikkje til date,kyss eller sex. Det er så frustrerande. Orka ikkje dette meir. Vil bryte mønsteret og få til noko. Iallefall fleire dates,kyssing osv og ta det derfra. Men det må sjølvsagt vere gjensidig interesse. Er så lei av å gå glipp av alt,ikkje få oppleve slike goder og åra går og ein blir ikkje yngre. Veit eg er ei bra dame men får nesten aldri vist det😢 Lyst å oppleve noko bra innafor dette området før en skal ligge i grava😳 Anonymous poster hash: 9c661...537
BadCat Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai (endret) Det handler om å bygge seg opp sosiale ferdigheter gjennom livet og sette disse ut i praksis. Du har sikkert lært å dele tekster i avsnitt av gang i tiden, men når du ikke disponerer denne ferdigheten, kommer du til kort. At du ikke deler teksten i avsnitt er det samme prinsippet som at du ikke lykkes i dating. Du gjør det på din måte og det når ikke frem til mottakeren, altså den du vil date. Det finnes ingen magisk pille å svelge, som kan gå tilbake i tid og endre at du har blitt som du er og gjør som du gjør. Det er mulig å bearbeide det man har og den men er, men det krever selvinnsikt, handling og tid. Da tid er en knapp ressurs bør man kommer i gang så snart som mulig. Man trenger ikke nødvendigvis å endre så mye på hvem man er. Mer på hvordan man fremstår for andre og hvordan man spiller ball med andre. Markedsføringen teller mer enn produktet. Endret 10. mai av BadCat 2
Martelè Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai BadCat skrev (10 timer siden): At du ikke deler teksten i avsnitt er det samme prinsippet som at du ikke lykkes i dating. Dette er det minst intelligente jeg har lest på en evighet. Takk til deg, sier vi 1
Boing_80 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Gjest 9c661...537 skrev (14 timer siden): Det går til helvete kvar gang. Det slutta før det har begynt. Er så sliten av å feile. Dei som viser interesse for meg er eg sjeldan interessert i. Og når eg ein sjeldan gang blir interessert i nokon då er dei ikkje like interessert tilbake,det er buavstand,dei ligg lett med folk og skjuler det ikkje f.eks på tik tok lives. Eg har jobba med mrg sjølv i fleire år,har vore klar for forhold i mange år. Feila heile tida(eller dei få gongane det er noko potensielt for det kan gå lang tid mellom kvar gong det er nokon ein kunne tenke seg å bli bedre kjent med/date osv). Blei intr no nyleg i ein via tik tok. Det er avstand vestlandet-østlandet. Han ville jli kjent sa han for nokre veker sidan. Viser lite interesse. Får nokre likes på sosiale medis og av og til fellessnapar og god morgen snapar som vi er ein gjeng som sender. Han har sex med ei anna via tik tok eller som bur i nærområdet der. Dei har vist det delvis på live der og i dag blei dei avslørt på en live. Jaja det frsmstår sikker barnslig forklart men ja godt voksne folk som har levd over fire tiår. Eg har ønska å finne en kjæreste i lang tid men feila heile tida og blir så sleten av det. Har fokusert på meg og mitt men man fortjena og ønska ein partner også men det går aldri. Har prøvd å slutte å leite,det hjelp heller ikkje. Eg blei betatt av han siste her etter å ha sett vedkomande på live i fleire månedar og så plutselig for et par månedar følte eg meg betatt. Kom heilt ut av det blå. Trudde hjerna mi spelte meg ei puss og kanskje den gjorde det. Fyren var utadvendt,livlig og godt likt av andre,sjarm,karisma og fin å sjå på men litt liten av vekst🙈 Typisk å felle for slike. Det er ikkje ofte eg blir betatt lengre og intr men det blei eg no nyleg. Han vilke også ha meg på besøk ei helg men veit ikkje om han sa det berre for å sei det ellee meinte det. Men han driver å ligger med denne andre dama til tider så ikkje så intr i meg. Skriv på snap av og til men det betyr sikkert ikkje så mykje. Kan ikke for at man av og til fell litt for foli men er så jævlig lei av at dey slutta før det har begynt. Skjedd x antall gongar før. Frå datingappar osv. Går ingen plass. Kjem ikkje til date,kyss eller sex. Det er så frustrerande. Orka ikkje dette meir. Vil bryte mønsteret og få til noko. Iallefall fleire dates,kyssing osv og ta det derfra. Men det må sjølvsagt vere gjensidig interesse. Er så lei av å gå glipp av alt,ikkje få oppleve slike goder og åra går og ein blir ikkje yngre. Veit eg er ei bra dame men får nesten aldri vist det😢 Lyst å oppleve noko bra innafor dette området før en skal ligge i grava😳 Anonymous poster hash: 9c661...537 Forsøk å lage avsnitt i teksten din fordi den var tung å lese. Men du lever trolig i en fantasi og legger for mye i ting. Du skriver at du har blitt betatt av en du enda ikke møtt i det virkelige livet, men over nett. Bare der har du mye å jobbe med. Du får så mye informasjon som du enten ikke har vektlagt noe særlig eller ikke ønsker å gjøre det. Men tror du virkelig han vil bli seriøs med deg? Hvor stor er ikke sjansen for at du blir den neste han holder på med mens han sier til en annen kvinne at han er FWWB med deg, noe jeg tror du ikke ønsker slik du skriver. Først og fremst bør du kutte ut denne mannen. Deretter er rådet mitt at du finner deg hobby der du gjør ting som du trives med. Ingen man vil kunne elske deg, den jobben må du gjøre selv. 1
Gjest 9c661...537 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Boing_80 skrev (1 time siden): Forsøk å lage avsnitt i teksten din fordi den var tung å lese. Men du lever trolig i en fantasi og legger for mye i ting. Du skriver at du har blitt betatt av en du enda ikke møtt i det virkelige livet, men over nett. Bare der har du mye å jobbe med. Du får så mye informasjon som du enten ikke har vektlagt noe særlig eller ikke ønsker å gjøre det. Men tror du virkelig han vil bli seriøs med deg? Hvor stor er ikke sjansen for at du blir den neste han holder på med mens han sier til en annen kvinne at han er FWWB med deg, noe jeg tror du ikke ønsker slik du skriver. Først og fremst bør du kutte ut denne mannen. Deretter er rådet mitt at du finner deg hobby der du gjør ting som du trives med. Ingen man vil kunne elske deg, den jobben må du gjøre selv. Mange har funnet kjærligheten på tik tok der de sitter i bokser på live i sine egne hjem på en skjerm,og så møtast seinare irl og blir saman. Ikkje alle held saman lenge,men variera her som på alle andre arenaer folk kan møtast. Og,det er mange som kan bli betatt gjennom ein skjerm. Og eg har da vist bilde av meg på snap osv. Og det skadar aldri med bekjentskapar. Eg elskar meg sjølv og ein partner er bonus. Anonymous poster hash: 9c661...537
Duriello Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Visste ikke at man brukte tik-tok til dating engang. 😵💫😵💫 2 2
Gjest 9c661...537 Skrevet 10. mai Skrevet 10. mai Duriello skrev (28 minutter siden): Visste ikke at man brukte tik-tok til dating engang. 😵💫😵💫 Ganske naturlig når mange forskjellige folk snakkar/møtast/sjåast kvar dag på live’ar. Mange har ein fast gjeng dei er med på live,av begge kjønn og legningar. Anonymous poster hash: 9c661...537
Kakkelfant Skrevet 11. mai Skrevet 11. mai (endret) 511 ord uten å trekke pusten, det var en slitsom jobb å komme seg gjennom hele veggen med ord. Jeg tror kanskje det kan ha noe med holdninger å gjøre, inntrykket jeg sitter igjen med er at du kanskje har blitt litt deprimert av denne situasjonen. Slik "syting" er jo ikke et sjekketriks, og den følelsen forplanter seg fort til andre ting enn bare dating. Muligens burde du ta en del tid for deg selv, hvor du satser på å slappe av så mye som mulig og skape litt "luft" og "rom" til deg selv i ditt eget hode, et rom hvor denne giftige "syte" gassen ikke er tilstede, da jeg mistenker det er den som kveler deg sakte fra innsiden. Endret 11. mai av Kakkelfant 3 2
Gjest 9c661...537 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Kakkelfant skrev (13 timer siden): 511 ord uten å trekke pusten, det var en slitsom jobb å komme seg gjennom hele veggen med ord. Jeg tror kanskje det kan ha noe med holdninger å gjøre, inntrykket jeg sitter igjen med er at du kanskje har blitt litt deprimert av denne situasjonen. Slik "syting" er jo ikke et sjekketriks, og den følelsen forplanter seg fort til andre ting enn bare dating. Muligens burde du ta en del tid for deg selv, hvor du satser på å slappe av så mye som mulig og skape litt "luft" og "rom" til deg selv i ditt eget hode, et rom hvor denne giftige "syte" gassen ikke er tilstede, da jeg mistenker det er den som kveler deg sakte fra innsiden. Hjelpes. Anonymous poster hash: 9c661...537
Gjest 9c661...537 Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai Latterlige svar her inne. Sjokkert men samtidig ikkje🙄🤦♀️ Anonymous poster hash: 9c661...537
Kakkelfant Skrevet 12. mai Skrevet 12. mai 2 minutes ago, Guest 9c661...537 said: Latterlige svar her inne. Sjokkert men samtidig ikkje🙄🤦♀️ Anonymous poster hash: 9c661...537 Samt sagt tidligere, det er holdningene dine du burde jobbe med. 1
Gjest 9c661...537 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Han er en player av rang. Prøva seg på alle. Han er godt likt så har draget slik. Han er kjempe lav men har stor mellom beina så et vel den han drar damer med….. Blir oversett på tt live. Før sa han alltid hei til meg. Blir så lei. Kvifor skal man felle for slike. Taper alltid og blir så fortvilt😣 Anonymous poster hash: 9c661...537
Zepticon Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Martelè skrev (På 10.5.2025 den 18.15): Dette er det minst intelligente jeg har lest på en evighet. Takk til deg, sier vi Du var åpenbart ikke intelligent nok til å forstå sammenligningen. 5
disk Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai On 5/10/2025 at 7:18 AM, BadCat said: Det handler om å bygge seg opp sosiale ferdigheter gjennom livet og sette disse ut i praksis. Usikker på dette rådet. Unaturlige sosiale ferdigheter er litt som en som prøver å være morsom, men som ikke er det. Å kjenne seg selv, og være trygg på dette er noe de fleste plukker opp. Trygghet er noe alle er tiltrukket til, og det starter med seg selv. Kanskje tiktok er feil arena for TS. Fra egen erfaring, så trekker eg meg unna når det er 6+ folk som snakker i lag, men eg kan være veldig ivrig med færre folk. Med mange folk så kan eg faktisk bare koble helt av, og slik trives eg. 1 1
Gjest 9c661...537 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Og han driver ikkje å ligger med ho eg trudde. Veit ikkje om dei har gjort det før,men dei gjer det i hvertfall ikkje no. No er det ei fra nord-norge han er interessert i og på live i gårkveld/natt nevnte han at han hadde snakka i tlf med nokon til 05/06 på morgenen, natta før. Og dreiv å prøvde å snakke nordlenning eller flørte med ho der. Ho er ei bad bitch også og sa folk kom til å vere redd ho. En annen følte seg trua av ho. En mann på 39 år. Folk har også fasader på tik tok lives og er annleis privat. Anonymous poster hash: 9c661...537
Gjest 9c661...537 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai disk skrev (2 minutter siden): Usikker på dette rådet. Unaturlige sosiale ferdigheter er litt som en som prøver å være morsom, men som ikke er det. Å kjenne seg selv, og være trygg på dette er noe de fleste plukker opp. Trygghet er noe alle er tiltrukket til, og det starter med seg selv. Kanskje tiktok er feil arena for TS. Fra egen erfaring, så trekker eg meg unna når det er 6+ folk som snakker i lag, men eg kan være veldig ivrig med færre folk. Med mange folk så kan eg faktisk bare koble helt av, og slik trives eg. Dette er eit poeng. Fordi mange seier at dei klarer ikkje alltid sjå det som blir skrevet i chatten når dei er i boks og særlig om det er mange innom og chatten går raskt. Kan ha forståelse for det. Han sa også til meg fo ei stund sidan at han ikkje får med seg alt. Eg har aldri vært i boks så dei har ikkje blitt kjent med meg slik. Har unngått boks men hatt meir lyst siste tida, og har gått litt live sjøl uten kamera. Har snakka litt med folk som har komt i boks med meg så føler meg litt tryggare på det no. Lyst å vise meir kven eg er på den måten. Men uten å vise meg på kamera då eg ikkje kan/vil det for tida. Men ein kan få eit inntrykk av folk med stemma også. Anonymous poster hash: 9c661...537
Gjest 9c661...537 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai ^fmj skrev (51 minutter siden): Gammel er du? Godt voksen men framstår sikkert barnslig i måten eg forklarer dette. Men det er berre slik eg har oppfatta det. Og folk i både 30 og 40-åra med 1-4 barn oppfører seg barnsleg inne på tik tok live. I går prøvde eg å sei frå om at enkelte lydar dei hadde på liven var barnehage-oppførsel,då blei eg satt på plass av ein 30 og 36-åring. Viss eg syns det var så barnslig kunne eg berre scrolle vidare🙄🤦♀️ Anonymous poster hash: 9c661...537
^fmj Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Gjest 9c661...537 skrev (1 time siden): Godt voksen men framstår sikkert barnslig i måten eg forklarer dette. Men det er berre slik eg har oppfatta det. Og folk i både 30 og 40-åra med 1-4 barn oppfører seg barnsleg inne på tik tok live. I går prøvde eg å sei frå om at enkelte lydar dei hadde på liven var barnehage-oppførsel,då blei eg satt på plass av ein 30 og 36-åring. Viss eg syns det var så barnslig kunne eg berre scrolle vidare🙄🤦♀️ Anonymous poster hash: 9c661...537 Det var et godt råd, scroll videre.
Gjest 9c661...537 Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai ^fmj skrev (6 minutter siden): Det var et godt råd, scroll videre. Why? Jævlig barnslig oppførsel av folk i 30 og 40-åra da. Uansett,kvifor skal ein ikkje kunnr bli interessert i folk? Ein kan ikkje alltid styre kven ein fell for. Får eit ekstra auge til. Var ikkje slik eg planla å bli intr i han her. Og han har ikkje sett eller hørt meg på live. Og live har vore selskap då eg er mykje aleine. Har blitt kjend med fleire hyggelige folk. Datingappane går ingen steds. Er kun på ein men der er heilt dødt. Har 10-12 matcher der folk ikkje har sagt eit ord. Håpløst. Anonymous poster hash: 9c661...537
Anbefalte innlegg