vidor Skrevet 28. april Skrevet 28. april Egentlig forbausende lite jeg savner av eldre produkter som ikke selges lengre. Er lettere å savne ting man blir glad i mens man er på utlandstur. En får jo greit til å bestille det når man er tilbake i Norge, men frakten blir normalt så dyr at de fleste heller velger noe lignende lokalt. Hvis det er noe norsk jeg har lyst å smake igjen så er det vel yoghurt-sjokoladen SOHO fra Nidar fra slutten av 90-tallet.
Mannen med ljåen Skrevet 28. april Skrevet 28. april Soho har vært tilbake, som småbiter i jubileumsposen.
Duriello Skrevet 28. april Skrevet 28. april Savner Maarud Spring onion & cheese fra midten av 90-tallet sånn ca. Og denne. Hender jeg finner den i sverige, men blir mer og mer sjelden der og. 😥
vidor Skrevet 28. april Skrevet 28. april 53 minutes ago, Mannen med ljåen said: Soho har vært tilbake, som småbiter i jubileumsposen. Ok, har aldri sett den posen i noen av butikkene jeg handler i. I henhold til denne kjørte de vel ut posen på markedet i 2012 en gang, når de hadde 100-årsjubileet.
simalarion Skrevet 28. april Skrevet 28. april NYCO! - Samarin er noe driit forhold, bruser nesten ikke 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå