leifeinar Skrevet 2. mai Skrevet 2. mai Kanskje jekke seg litt ja 😊 Men Kan fort gå for Glimt i Bodø.
ChopperRead Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Jeg misliker Barcelona sterkt, men jeg har aldri sett en 17 åring som Lamine Yamal før, det er faktisk helt skremmende hvor god det går an å være.
oOF Skrevet 6. mai Skrevet 6. mai Han spiller som han er 27 år og ikke sin reelle alder. Utrolig god rett og slett.
SuperKrokodille Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Vi har vel knapt vunnet mot Spurs siden seilskutetiden? Så har absolutt ikke troen i dag! Skulle gjerne ha sett både Casemiro og Ugarte på midtbanen fra start, og heller latt Mount komme innpå ut i andre omgang.
BIlly Bones Skrevet 21. mai Forfatter Skrevet 21. mai Dette kan vi ikke ha noe av. Nå må Man U våkne.
:utakt Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Skulle ikke tro at dette var en finale. Skikkelig bånnoppgjør, og det er vel strengt tatt nettopp hva det er.
ChopperRead Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Lett å se at det er 2 lag som var nærmere nedrykk enn noe annet i denne kampen,myye dårlig fotball. At EL er en gratisbillett til champions league håper jeg de vraker, da kunne heller 5/6.plassene i topp 5 ligaene spilt en play off om plassen. De har iallefall vært nært kvalitetsmessig iløpet av en sesong.
oOF Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Ja, det var jo hyggelig å se at Ruben Amorim ikke vant noe som helst i sin første sesong. Men hjelpe meg så trøsteløse Tottenham var i andreomgangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå