Gå til innhold

PostNord & Pakkeboksene sine

Anbefalte innlegg

Skrevet
^fmj skrev (1 time siden):

Mistenker at dette kun er et problem på større steder, jeg har bestandig fått levert til pakkeboks om jeg har valgt det.

Jeg har fått at pakken ikke kunne leveres til boks da alle er fulle.

Har jeg valget så velger jeg PiB. 

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Skrevet

Får ikke kontakt med pakkeboks med mobilen.
Alle innstillinger er riktige, alle rettigheter gitt -- bluetooth er på, og ingen batterisparing.

Får ikke kontakt med pakkeboks med samboer sin telefon heller.
Selvsagt finnes ingen annen løsning enn å vente på kundeservice i morgen, men det er så jævlig at pakken ligger der inni en boks med 1.5 mm lakkertblikk som dør mens det er umulig å hente den ut.

Skrevet
Red Frostraven skrev (7 minutter siden):

Alle innstillinger er riktige, alle rettigheter gitt -- bluetooth er på, og ingen batterisparing.

Selvsagt finnes ingen annen løsning enn å vente på kundeservice i morgen, men det er så jævlig at pakken ligger der inni en boks med 1.5 mm lakkertblikk som dør mens det er umulig å hente den ut.

Det kan være noe feil med selve pakkeboksen? Pakkebokser er koblet til strøm etter hva jeg leser.
Da må det være en batteri løsning som leverer strøm til blåtann styringen. Bokser som står innendørs kan være tilkoblet strøm.

Skrevet
1 hour ago, Red Frostraven said:

Bruker du riktig app? PostMord har 2 apper. Den ene er «PostNord» og den andre er «PostNord Norge». Tror den sist er riktig.

Skrevet (endret)

Dubious skrev (19 timer siden):

Min heter Postnord Norge.

Skru på og av flymodus. 

Reinstallerte PostNord Norge-appen.

Slettet den.

Scannet QR-koden på skapet for å få appen. Samme app.

Brukte samboer sin telefon.

Skrudde av og på telefonen.

Installerte nyeste oppdatering av operativsystemet på telefonen.

Sjekket blåtannenheter i nærheten, og fikk 'bare' opp 5 av 6 skap.

Kontaktet kundeservice.

Feil med pakkeboksen.

De'må' hente pakken og levere den ut på utleveringssted, selv om to Postnord-pakkebokser rett ved siden av fungerer.

2-5 ekstra virkedager.

---

Tenk deg om vi forsøkte å fortelle noen tidsreisende fra 80-tallet at pakken ligger i boksen og at de ikke kan få den, selv om de er der når budet kommer.

Hvorfor har ikke butikken "nøkkel", i åpningstiden, som nødløsning, hvorfor har de ikke automatisk varsling ved feil som varer over 12 timer, hvorfor legger de ikke pakkene over i automat rett ved siden av som har plass i stedet for å frakte dem tilbake til terminal og sende dem til en butikk som er kilometer unna, flere dager senere, og hvorfor kan ikke budet utlevere pakken om du står der når de åpner pakkeautomaten som ikke virker?

Det er jo fleksnes-nivå av lavpannet idioti, ineffektivt privat-byråkrati.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...