ps5 Skrevet 18. april Skrevet 18. april 12 minutes ago, Adrgha said: Hvordan blir man VIP, egentlig? Spør vår eneste vip her @Nizzen
Nizzen Skrevet 18. april Skrevet 18. april 1 hour ago, simalarion said: Ang Komplett å klubb greier, det meste private for er 10%. Alt det andre nevnt her 20% osv) er for gode Bedrift kunder, eller går jeg glipp av noe her? Kjøper man hardware for noen millioner, så får man plutselig mere rabatt 😆 3 1
siDDis Skrevet 19. april Skrevet 19. april Det stemmer, i et selskap jeg jobbet i tidligere så fikk vi kjemperabatt på å handle fra komplett. Og vi handlet for millioner av kroner.
elementsav Skrevet 21. april Skrevet 21. april Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik støtte sak til 5080`en min? Må være 23cm+
simalarion Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april elementsav skrev (29 minutter siden): Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik støtte sak til 5080`en min? Må være 23cm+ Du burde kunne finne noe i huset du kan kutte til (eller spikke en kvist), om ikke så får de kjøpt de fleste webshapper som selger hardware (støtte bracket)9
Nizzen Skrevet 21. april Skrevet 21. april 1 hour ago, elementsav said: Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik støtte sak til 5080`en min? Må være 23cm+ Klipp til en tørkerull papp 1
ps5 Skrevet 21. april Skrevet 21. april 1 hour ago, elementsav said: Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik støtte sak til 5080`en min? Må være 23cm+ Støtte til en puslete 5080? Selv min tidligere og massive 4090 suprim klarte seg finfint uten denslags..
elementsav Skrevet 21. april Skrevet 21. april (endret) simalarion skrev (1 time siden): Du burde kunne finne noe i huset du kan kutte til (eller spikke en kvist), om ikke så får de kjøpt de fleste webshapper som selger hardware (støtte bracket)9 Mener du da at jeg skal rive ned taklistene mine og kutte til? Stapper ikke en pinne opp i et kort til 16k... Vil ha en seriøs løsning. Er lengden som er problemet, de jeg finner er for korte. Derfor jeg spør her. Nizzen skrev (52 minutter siden): Klipp til en tørkerull papp Tørkerullen er for kort. Men ønsker uansett en mer skikkelig løsning. ps5 skrev (29 minutter siden): Støtte til en puslete 5080? Selv min tidligere og massive 4090 suprim klarte seg finfint uten denslags.. Hvis din 4090 var massiv. Så er jo mitt kort også det, da disse er ganske like i størrelse. 5080`en er 332.1mm x 137.5mm x 69.6mm. Du fikk vel med en støtte brakett i pakken? Det gjorde hvert fal jeg når jeg hadde 3090 suprim. Solgte det kortet for 2år siden. Om ikke kunne jeg bare brukt den støttem. Endret 21. april av elementsav 1 1
Nizzen Skrevet 21. april Skrevet 21. april 7 minutes ago, elementsav said: Mener du da at jeg skal rive ned taklistene mine og kutte til? Stapper ikke en pinne opp i et kort til 16k... Vil ha en seriøs løsning. Er lengden som er problemet, de jeg finner er for korte. Derfor jeg spør her. Tørkerullen er for kort. Men ønsker uansett en mer skikkelig løsning. Hvis din 4090 var massiv. Så er jo mitt kort også det, da disse er ganske like i størrelse. 5080`en er 332.1mm x 137.5mm x 69.6mm. Du fikk vel med en støtte brakett i pakken? Det gjorde hvert fal jeg når jeg hadde 3090 suprim. Solgte det kortet for 2år siden. Om ikke kunne jeg bare brukt den støttem. Legoklosser er jo en klassiker 5
simalarion Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april (endret) elementsav skrev (29 minutter siden): Mener du da at jeg skal rive ned taklistene mine og kutte til? Stapper ikke en pinne opp i et kort til 16k... Vil ha en seriøs løsning. Er lengden som er problemet, de jeg finner er for korte. Derfor jeg spør her. Ja nøyaktig det!, jeg mener du skal rive hele huset til du finner noe som passer eksakt! (du må lese tankene mine), for å lage noe som er 23 cm høyt er jo helt umulig å at du har tilgang til verktøy & en eller annen form for materiale der du holder til er vell bare å glemme, selvsagt... Edit: Det er også materiale som heter Filt/Tøy/Gummi osv osv som er mykt du kan putte på enden, selv bruker jeg Filt dott som egentlig er til å sette under Bord/Stoler, men Gud forby å bruke litt kreativitet, skal selvsagt servere alt på sølvfat neste gang jeg skulle finne på å svare deg. Mulig du rett å slett vet best hva du vill ha selv, virker som du vill ha en fancy blinkende støtte fra en elle annen webshop mulig du skulle startet å spørre etter det om det er det du skal ha uansett... Edit: Å 16 K er jo nesten gratis 😉 Endret 21. april av simalarion 1
elementsav Skrevet 21. april Skrevet 21. april (endret) Ville bare ha en enkel og stødig støtte, som var laget til å støtte skjermkort. Og som jeg kunne bestille fra nettet. Ikke mer, ikke mindre. Tydeligvis ikke så enkelt å få tak i når den må være over 23cm. Lego klossene var et kjempe bra forslag. Så mulig det blir et sett fra temu. Endret 21. april av elementsav
ps5 Skrevet 21. april Skrevet 21. april Enkleste løsning er nok å oppgradere til en 5090 som også har medfølgende støtte. Eller bare se en annen vei og kjøre uten. Kjører med en 3 slot 330 mm 5080 selv (inntil videre) og den er ikke i nærheten å trenge støtte.
Thor. Skrevet 21. april Skrevet 21. april Det er veldig høyt opp til kortet, så veldig få alternativer. Kan 3D printe en slik: Adjustable Greek Pillar GPU Support (må skaleres opp) Ser for meg den hadde vært fin i en mørk marmor eller glitter. Ellers så finnes det anti-sag braketter som skrues fast i ekspansjons-sporene, men du har et svært kort, så kanskje ikke optimalt?
simalarion Skrevet 21. april Forfatter Skrevet 21. april (endret) elementsav skrev (39 minutter siden): Ville bare ha en enkel og stødig støtte, som var laget til å støtte skjermkort. Og som jeg kunne bestille fra nettet. Ikke mer, ikke mindre. Tydeligvis ikke så enkelt å få tak i når den må være over 23cm. Lego klossene var et kjempe bra forslag. Så mulig det blir et sett fra temu. Jeg har en Bracket liggende som jeg egentlig kjøpte til RTX 4090, i motsetning til din løsning så sitter kortet mitt veldig lavt i kabinettet, for lavt til at jeg kan bruke støtte som følger med kortene (RTX 5090 jeg har nå er enda større). Poenget mitt er at du kan få min kjøpte bracket løsning om du bor eller jobber i Oslo området, for antar det fort blir for dyrt å sende den i posten (?), ser at den skal støtte opp til 25 cm, ja den har lys hehe: Edit: Denne passer heller ikke i mitt kabinett nå da HighEnd kortene er for brede ... Endret 21. april av simalarion
Cursio Skrevet 22. april Skrevet 22. april elementsav skrev (17 timer siden): Ville bare ha en enkel og stødig støtte, som var laget til å støtte skjermkort. Og som jeg kunne bestille fra nettet. Ikke mer, ikke mindre. Tydeligvis ikke så enkelt å få tak i når den må være over 23cm. Lego klossene var et kjempe bra forslag. Så mulig det blir et sett fra temu. Jeg bruker Palit sin "sag holder" som monteres mot ekspansjonssporene. Fungerer bra, og får litt ekstra Geforce RTX markedsføring. 😂
Bruker-394945 Skrevet 22. april Skrevet 22. april (endret) elementsav skrev (På 21.4.2025 den 14.46): Noen som vet hvor jeg kan få tak i en slik støtte sak til 5080`en min? Må være 23cm+ legoklosser fra loppemarked Endret 22. april av Bruker-394945
simalarion Skrevet 22. april Forfatter Skrevet 22. april Dette problemet med at GPU Temp fryser på rtx 5090 har jeg, nå står den feks konstant på 31 grader, fant dette på Nett nå: Nvidia just released a quick fix for incorrect GPU temperature readings | Digital Trends Men denne Driveren finner jeg ikke, skall sjekek nVidia siden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå