Shirmah Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Fikk tak i en Power Color Hellhound fra Proshop til 9990,- så da var jakten over for min del. Ser ut som om de gikk tomme temmelig fort, men ikke på sekundet som med nVidia-korta. 1
Dudeliduu Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars FFFAAAAEEEENNNNN.... Jeg fulgte ikke med for jeg forventet for høy pris til at jeg gadd... Men var 8450,- på Komplett Og jeg som har 10% rabatt i tillegg.. Teit.
gobyfly Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Fikk meg et red devil limited edition, men nå er det kortet forsvunnet fra proshop. Blir spennende å se hva det blir til...
simalarion Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars Oi, der var Prime oc XT til 8500 kr borte ja 128 stk drabla fort...
simalarion Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars Dudeliduu skrev (1 minutt siden): FFFAAAAEEEENNNNN.... Jeg fulgte ikke med for jeg forventet for høy pris til at jeg gadd... Men var 8450,- på Komplett Og jeg som har 10% rabatt i tillegg.. Teit. ahh så surt ..
epqr_InnleggNO Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Proshop gitt tomt på millisekunder. Begynte på proshop, da rakk jeg ikke komplett. Fikk et kort i handlekurven, men fikk ikke lov til å betale for det gitt. 1
N o r e n g Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Med tanke på at dette var en AMD-lansering med færre interesserte i utgangspunktet tviler jeg sterkt på at det var sendt ut flere Radeon-kort enn f. eks. 5070 Ti
wampster Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Er det nok å ha fått ordre/bestillingsbekreftelse av komplett? Er jeg sikra da?
ps5 Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars 2 minutes ago, Dudeliduu said: FFFAAAAEEEENNNNN.... Jeg fulgte ikke med for jeg forventet for høy pris til at jeg gadd... Men var 8450,- på Komplett Og jeg som har 10% rabatt i tillegg.. Teit. Ser ut som de har flere https://www.komplett.no/product/1318735/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-prime-amd-radeon-rx-9070-oc?
wampster Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars ps5 skrev (Akkurat nå): Ser ut som de har flere https://www.komplett.no/product/1318735/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/asus-prime-amd-radeon-rx-9070-oc? det er ikke XT versjonen
simalarion Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars N o r e n g skrev (1 minutt siden): Med tanke på at dette var en AMD-lansering med færre interesserte i utgangspunktet tviler jeg sterkt på at det var sendt ut flere Radeon-kort enn f. eks. 5070 Ti Ser slik ut, her gikk det sinnsykt unna
Fælix_ Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars (endret) Ble en Asus prime OC til 8419,- fra komplett. Meget fornøyd med det Endret 6. mars av Fælix_ 2
Undified Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Tok jo lang tid å bestille, så jeg må nok vente en stund. (Prime OC) 2
epqr_InnleggNO Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Just now, JarleGutt said: Finner ingen kort på Proshop Du er 12 minutter for sen 1
simalarion Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars (endret) Komplett har forsatt inne for 9 600, ikke krise pris det heller https://www.komplett.no/product/1319043/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/gigabyte-amd-radeon-rx-9070-xt-gaming-oc edit: De går unna de også gitt, pluttselig bare 20 igjen edit2: der var de bort.. jeeez erre mulig Endret 6. mars av simalarion
JarleGutt Skrevet 6. mars Skrevet 6. mars Just now, epqr_InnleggNO said: Du er 12 minutter for sen Jeg var der fra kl 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå