Gå til innhold

Webside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må scrolle i 1280x1024 (sideveis), det er ikke bra....

 

Koden er sikkert grei den, for det ser riktig ut. Dessuten kan du jo validere....(url noen?)

 

 

Få på litt mer farger.

 

 

Personlig er jeg ikke noe glad i sånn rullende ting, de bildene i bunn hjørnet ...... Men så de hadde en annen funksjon enn bare noe som ruller... :)

Lenke til kommentar

det han spør om er vel egentlig om koden ser ok ut?

 

fint, ryddig kode-oppsett... kanskje lage ekstern .css fil til stilsettet?

 

- de rullende bildene... går det i det minste ann å få de til å gå saktere om de må være der i det hele tatt? personlig synes jeg du heller kunne plassert bildene under hverandre uten noen form for bevegelse... den stjeler for mye oppmerksomhet

Lenke til kommentar

Øggli biznizz ;)

 

Begynn på nytt. Det er alt jeg kan si. Ikke bruk (i)frames. Det er ganske unødvendig på en side med det oppsettet. Legg til noen farger og bilder.

 

Btw, hva i huleste er det for en "sak" du har nede i høyre-kolonnen? Den som beveger seg. Det BØR ikke være en java-applet :scared:

Lenke til kommentar
Dette synes jeg (merk +/-)

 

+ Kalender (fin idé)

 

- Ingen header klar, så vanskelig å ta helheten

- Ingen bakgrunn, altså helt hvit

- Font-family?

- Font-family?

- Midtstilt tekst i midten der?

- Nei! til Marquee-lignende objekter!

stort sett enig med Toolshed, men likte ikke kalenderen. folk kommer ikke inn på siden din for å sjekke kalenderen, jeg ville tatt den bort..

 

boksen til høyre funker ikke i Opera (teksten kommer utenfor boksen).

 

vil anbefale deg å skifte font og! :roll:

Lenke til kommentar

jeg ser det er mange som har komentert farger, bakgrun, font osv.. Jeg skrev faktisk at jeg ville ha feedback på kodene. :dontgetit:

 

kalenderen har faktis en funksjon. det er ikke bare en kalender. hold musen over 15.januar for eksempel.. kalenderen er en event-kalender. dager der det skal skje noe spessielt blir markert, og personene som komer til å bruke siden vil lett se hav som skal skje.

 

rullende bilder.. vel.. jeg tviler sterkt på at den kommer til å bli der..

 

ekstern css fil kommer snart, men jeg valgte å ha den i samme fil siden jeg faktisk spurte hva dere syntes om kodene

 

Burde vel vert litt mer påpekende om at det var koden jeg ville ha tilbakemelding om.

 

 

ok.. er det noe som bør/må fikses for at det skal se bra ut i divers weblesere?

Endret av aog
Lenke til kommentar
jeg ser det er mange som har komentert farger, bakgrun, font osv..  Jeg skrev faktisk at jeg ville ha feedback på kodene.  :dontgetit:

siden ser som sagt ikke bra ut i Opera (7.23)

ellers er det vel bare å sjekke kodingen på

http://www.w3schools.com/site/site_validate.asp

det som er det viktigste er jo om du har system i kodingen.. jeg ser ikke poenget med feedback på kodingen, er ingen som gidder å pløye gjennom alt du har kodet for å se om det ser ok ut. du får hjelp om du har feil og ikke forstår det selv, men hva vil du egentlig med denne tråden? lurer du på noe ang. kodingen din`? :dontgetit:

Endret av Smidt
Lenke til kommentar

det jeg tenker mest på var om rammene ser bra ut i diverse browsere, og om det foreksempel var noe i kodene som kunne forandres for å forbedre det..

poenget er, jeg vil heller rette opp feil nå, en å begymme med det nå siden er 90% ferdig.. prøver fremdeles å lære :roll:

 

takker for linken.. skal bruke den fra nå av.. :D

 

 

 

 

Jeg var vel VELDIG uklar om hva jeg var ute etter.. hehe. er ikke første gangen slikt skjer.. men ok.. jeg får prøve å forbedre meg der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...