Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Håpløst forelsket


Gjest 94cca...b61

Anbefalte innlegg

Gjest 94cca...b61

Møtte ei jente for noen måneder siden! Fantastisk person og vi klikket veldig godt sammen! Ble som et barn igjen av å være med henne. Vi hang litt her og der og tonen var god! Flørting på fest og begge tok initiativ på å være med hverandre. For tre uker siden spurte jeg henne på en fest hva som var greia vår, at jeg begynte å få litt følelser.

Hun svarte at hun hadde følt og tenkt det samme:) Jeg var ikke i ‘’friendzone’’ og ting kunne utvikle seg. Så vi konkluderte med at ting ikke måtte bli kleint fremover, og at vi bare skulle fortsette som vi hadde gjort:)

Hun har nå tatt fullstendig avstand… Tar ikke initiativ mer… Snakker sjeldent og henger ikke med meg på fester… 

Jeg har blitt håpløst forelsket og aner ikke hva jeg har gjort feil. Lyst å spørre henne hva som har skjedd..

Hva gjør jeg??

Anonymous poster hash: 94cca...b61

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 7663e...2b4

Siden du spør om råd, så er i alle fall min tanke at her burde du la henne få plassen hun ønsker. Har du ingen anelse om hva du kan ha sagt eller gjort før å støte henne bort, så har du helt sikkert ikke gjort noe. Det kan være at hun rett og slett ikke ønsker det samme lenger, men det kan også være at hun trenger tid til å finne ut av ting. Uansett tror jeg nok det er henne som må finne ut av dette på egenhånd.

Er selv godt gift i godt over ti år og det var ikke helt ulikt det du beskriver som det startet for oss. Mye prat og flørt en periode, før begge "falt fra" en god stund. Endte likevel opp sammen. Erfaringsmessig var det ikke helt likt da jeg ikke hadde det på samme måte som du, men det at det ikke bare går en vei trenger ikke bety at det er helt over. 

Umulig å være konkret når jeg verken kjenner deg eller situasjonen din, men jeg tror helt generelt at det riktige er å la personen få plass og fred. Det kan selvsagt hende det på et tidspunkt er greit å spørre om du har gjort noe galt eller slikt gitt akkurat deres situasjon og forhold, men det er nok som @Gavekort sier ikke lurt å være konfronterende. Det er ikke engang sikkert hun selv har noe godt svar på akkurat hvorfor det har blitt sånn.

Å spørre om å finne på noe er en løsning, en annen er rett og slett og vente til hun kontakter deg igjen. Er hun interessert, så vil hun sikkert det og er hun ikke så gjør hun ikke. Brutalt kanskje, men å konfrontere eller "simpe" er neppe en god løsning. Det kommuniserer helt andre ting enn selve ordene gjør.

Forelskelse kan være jævlig tungt. Føler med deg, men husk at dersom det ikke "ender lykkelig" her så vil det uansett gå over. Ingen går hodestups forelska i evig tid, selv om det nok er veldig overveldende akkurat nå.

Anonymous poster hash: 7663e...2b4

Lenke til kommentar

Det eneste jeg vil driste meg på tolke ut fra det lille du har skrevet er at du muligens blir oppfattet som for passiv. Kan virke litt som hun ikke har sett initiativet fra deg og derfor har blitt usikker og ghostet deg.

Mange damer spiller av samtaler de har hatt i hodet sitt, så det du har sagt har sånn sett mer impact enn du gjerne tror / mente.

Alder er jo også veldig vesentlig her, og sånn du legger ting fram så virker dere begge relativt unge ?

Lenke til kommentar
Gjest 94cca...b61

Synes det er utrolig vanskelig å ikke ta dette opp med henne.. men kanskje jeg bare skal prøve å henge litt:) se hva som skjer? Vi er begge på utveksling, og om et par uker drar vi begge hjem på sommerferie og ser ikke hverandre på et par måneder… Jeg synes dette er så vanskelig og har felt noen tårer:) Er sant som du sier, @vidor. Vi er ganske unge (midten av 20-årene). Men jeg blir så sjeldent forelsket, og nå føles det så utrolig ekte. Nestes som en avhengighet. Skal jeg ta insj på å møtes, eller skal jeg vente på henne?

Anonymous poster hash: 94cca...b61

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...