Gå til innhold

Anmeldelse: Senua's Saga: Hellblade II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
barezell skrev (På 22.5.2024 den 11:27 PM):

Spilt noen timer, liker det veldig godt til nå. Grafikk, stemning og lyd er helt topp. Synes slossingen er kul nok, men det er ikke allverden gameplay her. Blir mer en opplevelse som gjør inntrykk og man setter pris på. 

 

En "film" med andre ord der du får lov å trykke på noen knapper av og til, Og helst et spill for folk som har litt issues.. (men det er vel ikke lov å skrive, jeg gjør det likevel)

Lenke til kommentar
Guybrush 3pwood skrev (14 timer siden):

En "film" med andre ord der du får lov å trykke på noen knapper av og til, Og helst et spill for folk som har litt issues.. (men det er vel ikke lov å skrive, jeg gjør det likevel)

Walking sim har vært populær sjanger det. 😊

Tror ikke man nødvendigvis liker spillet mer eller mindre om man har issues vet ikke helt hva du mener med det.

Endret av barezell
Lenke til kommentar
barezell skrev (1 time siden):

Walking sim har vært populær sjanger det. 😊

Tror ikke man nødvendigvis liker spillet mer eller mindre om man har issues vet ikke helt hva du mener med det.

Walking sim som fks Death Stranding(vet ikke om det er det du tenker på)  lærte til og med jeg å like etter en veldig god stund, men gav opp på et tidspunkt da det ble veldig vanskelig, musikken i spillet var episk og ser faktisk frem til nummer 2. :)


Hellblade spiller veldig tydelig på mental helse og kan sikker derfor virke mer appellerende til folk som har problemer, men nei det er ikke gitt, selvfølgelig kan andre også ha glede av det. Jeg har selv mine psykiske utfordinger men likte det ikke for det om :D
 

Lenke til kommentar

Viktig å huske at det første spillet ikke var et fullprisspill. Mener bestemt at det kostet 300,- da det ble utgitt. Fair pris for spillet.

Jeg er usikker på om oppfølgeren er verdt det dobbelte med tanke på at spillet ikke er særlig langt. 

Lenke til kommentar

Fekk spilt igjennom siste timene nå i natt, brukte vel en 9-10 timer eller noe der omkring. 4090 kortet fikk kjørt seg i hvert fall, helsikke for ett pent spill på OLED altså  :D  Herlig lyd i hodetelefonene og med ett  bra og stemningsfullt soundtrack! Spillet falt veldig i smak hos meg, som med det første spillet :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...