Gå til innhold

The Witcher får en femte og siste sesong


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns det er noe veldig flatt med verdensbyggingen i denne serien. Føler ikke det er en levende verden, men at ting kun skjer der hovedkarakterene befinner seg. I motsetning til eksempelvis Game of Thrones, hvor de - på tross av et par svært svake sesonger mot slutten - var meget gode på å bygge en troverdig fantasyverden hvor folk og tid eksisterte "mellom scenene". 

Det er selvsagt ikke noe som bryr alle, men jeg klarer ikke helt å leve meg inn i det når de fleste går rundt i helt rene, splitter nye klær som ikke viser tegn til bruk etter et par uker i villmarken, samtidig som de kommer rett fra frisøren. Det er heller ikke et spørsmål om budsjett. 

Eksempelvis Jaskier, som i sesong tre så ut som Tim Minchins rollefigur fra Californication. 

Endret av Revie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev (20 timer siden):

Heilt enig. Koste meg med sesong 1. Såg heile sesong 2 men med lite engasjement, og har sett fyrste episode av episode 3 før eg hoppa av. Eg vil derfor påstå at eg har gjort eit seriøst forsøk på å like serien, og at min kritikk ikkje er utelukkande basert på dårleg omtale.

Eg klarer å heve meg over kritikken over dårlege kostymer og eit voldsomt fokus på mangfold, går heilt fint for min del at det finnes mørkhuda alver, sjølv om også eg synes det tek vekk litt av realismen når små bygder på landsbygda har mangfold likt det ein forventer å sjå i store byar med mykje innflytting.
Likevel er det ikkje tvil om at The Witcher ikkje klarer å levere historien på ein engasjerande måte, blir for mange snarvegar for min del.

Eg synes også at det var eit forferdeleg dårleg valg av serieskaparane å skulle fortelle fyrste sesongen i ikkje-kronologisk rekkefølge. For dei fleste sjåarar var det vanskeleg nok å forstå verdenen om ikkje ein også skulle hoppe i tid, og med all tidshoppinga så er det eigentleg umogleg å forstå at i dette universet så er det ikkje alle karakterane som blir merkbart eldre i løpet av ein generasjon eller to. Det er ikkje lett å henge med i svingane når serien hoppar så mykje i tid samtidig som det berre er enkelte av karakterane som er meint å skulle sjå eldre ut.
Å lage ei god og fengande historie satt i eit fantasi univers og som i tillegg ikkje skal være kronologisk er særdeles vanskeleg, og desto tydelegare blir det når ein snubbler og går på trynet fordi serieskaparane ikkje får det til.

I tillegg er eg heilt einig i at å skulle fortelle historiene om Geralt utan å ha med Geralt er heilt idiotisk. Eg klarer ikkje å forstå kvifor Netflix bruker penger på å kjøpe rettigheitene til eit univers som dei openbart ikkje har tenkt å filmatisere. Dei kunne fint stjålet både karakternamn, monster og alver for å fortelle sine historier heilt gratis ved å ikkje bruke merkevaren The Witcher.
Er det så dårleg stilt blant manusforfattarane at dei er redusert til å skrive fan-fic basert på populære bøker? Det må vel være både betre og enklare å lage sitt eige fantasiunivers og der stå heilt fritt til å fortelle akkurat dei historiene som dei sjølv vil fortelle?

Helt enig.
Jeg DRITER i hudfargen til folka, om de har en, to eller tre bein eller hva faen.

Problemet er ELENDIG historieskriving. Fyren har solgt milioner av bøker og så kommer en nisse som skal drive aktivisme fremfor historiefortelling og ødelegger alt, og forsøker å "forbedre" en boksereie som er enormt populær allerede.

Lenke til kommentar

Lurer på kva Netflix har av sjåartal?

Det overrasker meg at det er gitt grønt lys for ein femte sesong når dei knapt har rukket å starte på innspelinga av fjerde sesong. Det er tydeleg at Netflix finn det lønnsomt å skulle fullføre serien så lenge dei har bøker å baserer seg på, men når serien uansett berre er laust basert på bøkene så ser eg ikkje heilt poenget å skulle avgrense seg. Særleg når dei gjer det så klart at femte sesong også blir den siste. Så laust forhold dei har til kjeldematerialet så burde det ikkje være til hinder for å lage ein sjette sesong. Manglande kjeldemateriale var tydelegvis ikkje til hinder for å lage "Blood Origin" prequelen.

Netflix har tydelegvis stor tiltru til dette prosjektet, også etter at Henry Cavill gav seg sjølv om Cavill sin rolle var bortimot det einaste lyspunktet i serien. Det må da vel være ein enorm risiko for at langt fleire sjåarar hopper av serien i fjerde sesong når Henry Cavill ikkje lenger er på skjermen?

Og kanskje for å gni det skikkelig inn så har Netflix vært ganske så kjappe med å kanselere seriar som hadde gode forutsetningar for å bli populære seriar. Til dømes "Shadow and Bone" som berre fekk to sesongar og som har litt av same målgruppa som "The Witcher".
Storserien "1899" var publisert som ein av dei mest sette seriane på Netflix, men vart likevel kanselert nesten umiddelbart. Serien hadde vært ute berre ein liten måned før nyheita om kanselering kom. Og sjølv om det er nokre år sidan no så vil eg også dra fram "Mindhunter" og "Glow" som gode Netflix seriar som ikkje fekk avslutte.

Så enten så har "The Witcher" veldig gode sjåartal hos Netflix, eller så må det være nokon i leiinga til Netflix som har ein særleg interesse for å holde serien i live. Serien er heller ikkje spesielt billeg å produsere, så det blir investert ein del når det skal lagast to sesongar til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...