Gå til innhold

Tussis store kattetråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
oddeh skrev (3 minutter siden):

Barbert pga floker? Ser ut som en eldre herremann

Ja. Hele han var en stor floke. Jeg har heldigvis Norgespris 😅 så jeg kan ha en god temperatur inne for han. En gammel traver som har hatt et hardt liv. Nå for han forhåpentligvis et nyt og bedre. Han er veldig kosete ❤️

• Hjerte 5
Skrevet
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 timer siden):

Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻

Han er nydelig, han blir mye finere med pels 😅

• Liker 1
Skrevet
Karltorbj skrev (1 minutt siden):

Skikkelig kul, ja. Han kommer til å beholde den kule bakgårdskatt stilen.

Ja, han ser litt tragisk ut, men han er artig, og utrolig kosete, nesten litt plagsomt når jeg driver med pc, for han skal selvsagt på fanget mitt. Nå ligger han på beina mine nedenfor pc så jeg får jobbet litt

Skrevet
Tussi skrev (10 minutter siden):

Ja, han ser litt tragisk ut, men han er artig, og utrolig kosete, nesten litt plagsomt når jeg driver med pc, for han skal selvsagt på fanget mitt. Nå ligger han på beina mine nedenfor pc så jeg får jobbet litt

Kjekt når hannkattene er sånn.

De kan ofte være litt kaldere, mindre respons.

• Hjerte 1
Skrevet
Karltorbj skrev (1 minutt siden):

Kjekt når hannkattene er sånn.

De kan ofte være litt kaldere, mindre respons.

Ja, han her er ikke det, jeg unner han et godt liv etter at han har hatt det vondt.... måtte først ta han ned i bur da han tisset flere steder, men nå er han renslig, og veldig sosial. Han vil få det kjempe, de er heldig de som får han

Skrevet (endret)
Tussi skrev (13 minutter siden):

Ja, han her er ikke det, jeg unner han et godt liv etter at han har hatt det vondt.... måtte først ta han ned i bur da han tisset flere steder, men nå er han renslig, og veldig sosial. Han vil få det kjempe, de er heldig de som får han

Venninnen min tar dem rett inn i et bur i stua, når de kommer inn i huset første gang.

Der ligger den trygt og godt og blir kjent med de kattene, som allerede, er der.

Godtatt også.

Endret av Karltorbj
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...