Tussi Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Vi synes at dette er en nydelig søt pusekatt.😻😻 Ja, han er nydelig og kosete 😻😻😻😻❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Tussi skrev (4 timer siden): Ja, han er nydelig og kosete 😻😻😻😻❤️ Vi synes at han er en skikkelig søtnos.😻😻 1
Maskinfører Skrevet 15. mai Skrevet 15. mai Tussi skrev (På 4.5.2026 den 19.15): Koser seg Er det Tassen? 😀😻
Tussi Skrevet 16. mai Forfatter Skrevet 16. mai Maskinfører skrev (10 timer siden): Er det Tassen? 😀😻 Don Juan 😻😻😻😻 2
Maskinfører Skrevet 16. mai Skrevet 16. mai Tussi skrev (7 timer siden): Don Juan 😻😻😻😻 Don Juan ja 😻😻😻😻 1
Maskinfører Skrevet 20. mai Skrevet 20. mai Tussi skrev (På 4.5.2026 den 19.15): Koser seg Søt og fin pusekatt 😻😻 1
Maskinfører Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Tussi skrev (På 30.3.2026 den 22.42): 20260330_224229.mp4 Var Don Juan en villkatt? Han virker så rolig? 😻😻 2
Tussi Skrevet 21. mai Forfatter Skrevet 21. mai Maskinfører skrev (8 timer siden): Var Don Juan en villkatt? Han virker så rolig? 😻😻 Ikke vill, men gått ute veldig lenge... 2
Maskinfører Skrevet 21. mai Skrevet 21. mai Tussi skrev (36 minutter siden): Ikke vill, men gått ute veldig lenge... Ute veldig lenge ja søt pus 😻😻❤️❤️ 2
Maskinfører Skrevet 24. mai Skrevet 24. mai Tussi skrev (3 timer siden): Don Juan ble omplassert idag 😀😺😺😺😺 Så fint 😀😻😻😻😻 2
Tussi Skrevet 5. juni Forfatter Skrevet 5. juni Maskinfører skrev (24 minutter siden): @Tussi 😻😻🐈🐈🐈⬛🐈⬛ Minner meg på at jeg må ta bilder av pusene våre... 3
Maskinfører Skrevet 5. juni Skrevet 5. juni Tussi skrev (3 timer siden): Minner meg på at jeg må ta bilder av pusene våre... Ja jeg gjør nok det 😀😻😻 1
Tussi Skrevet 5. juni Forfatter Skrevet 5. juni Hun er pissesur, klarte meg da jeg skulle veie en kattunge og jeg kom litt for nær henne 4
Tussi Skrevet 5. juni Forfatter Skrevet 5. juni Disse 3 har jeg gitt melk og veid, nå spiser de så mye selv at jeg bare sjekker de legger på seg 4
Tussi Skrevet 5. juni Forfatter Skrevet 5. juni (endret) Hun her er helt ok,.og det er en til som jeg ikke fikk godt bilde av, 5 unger og 3 mødre. Alle kom fra en gård Endret 5. juni av Tussi 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå