GÃ¥ til innhold

Anbefalte innlegg

Her tenkte jeg at vi kan diskutere om Ibelin filmen, deres meninger og gaming samfunnet generelt. 🤗 Dette er helt klart et viktig film.
Hvis dere skal spoile noe, så sett det under spoiler.
f0a5c19ae1724666bc8235b249d77d9a.jpg?ver
 


https://www.nrk.no/video/har-faatt-minnesmerke-i-world-of-warcraft_52a456d0-c536-4b6b-848a-ecff88473701
 

Liten del av artikkelen ned under:

I fjor sommer oppdaget spillere plutselig et minnesmerke i dataspillet «World of Warcraft». Ikke før nylig ble det kjent at minnesmerket er direkte knyttet til Mats Steen, skriver NRK.

Steen hadde muskeldystrofi og satt i rullestol. Han tilbrakte mye av tiden sin med gaming. Først etter at han døde, forsto foreldrene hvor viktig gamingen hadde vært for sønnen.

Historien hans ble først kjent da NRK og BBC skrev om ham i 2019. Nå er det også laget en dokumentarfilm, som er hyllet av både anmeldere og publikum over hele verden.

Og nå har utviklerne altså laget et eget minnesmerke for ham i spillet.


Les hele den artikkelen her:
https://www.aftenposten.no/kultur/i/zEWQ9r/mats-ibelin-steen-har-faatt-minnesmerke-i-world-of-warcraft

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 24.3.2024 at 2:15 PM, TheDarkSycamore - SCM said:

Øh hallo!!

Hallo? Har du noen gang tenkt over at folk ikke har sett filmen? Så hvis folk ikke har sett filmen, hvordan skal de da diskutere hvor "viktig" den er? Du hadde sikkert fått svar hvis det var tilfellet. 

Jeg leste at filmen skal på Netflix, så da kommer nok flere til å se den når den havner der. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Krig og fred skrev (17 minutter siden):

Hallo? Har du noen gang tenkt over at folk ikke har sett filmen? Så hvis folk ikke har sett filmen, hvordan skal de da diskutere hvor "viktig" den er? Du hadde sikkert fått svar hvis det var tilfellet. 

Jeg leste at filmen skal på Netflix, så da kommer nok flere til å se den når den havner der. 

Jeg kan ikke vite hvem som har sett og ikke sett filmen. 🤨 Det går fint ann og delta selv om man ikke har sett filmen. 😑

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (PÃ¥ 21.3.2024 den 2:06 AM):

Ibelin er jo en viktig film, hvorfor blir det ikke tatt opp noe her inne fra dere andre bortifra meg? 🤔🤨

Fordi folk ikke bryr seg?

Velkommen til verden.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Venter også på Netflix release....

Leste om Mats for et par år siden.

Det er sikkert mange som ham. Har ikke mulighet å komme seg ut og derfor lever livet inne i en fantasi verden.

 

En Minecraft streamer/Youtuber jeg ser på har en muskelsykdom, han kommer seg ikke ut så mye. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...