Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. 

Jeg har fått meg en ferievikar stilling som sykepleier på sykehus i en ny avdeling. 

Jeg har ikke forhandlet lønn og skal ha samme timelønn som et år siden da jeg ble ferdig utdannet. Men jeg har allerede signert min kontrakt. Kan jeg fortsatt forhandle lønn nå eller er det for sent? Kan jeg evnt. spørre etter at jeg har begynt? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
P.A.A.A skrev (14 timer siden):

Hei. 

Jeg har fått meg en ferievikar stilling som sykepleier på sykehus i en ny avdeling. 

Jeg har ikke forhandlet lønn og skal ha samme timelønn som et år siden da jeg ble ferdig utdannet. Men jeg har allerede signert min kontrakt. Kan jeg fortsatt forhandle lønn nå eller er det for sent? Kan jeg evnt. spørre etter at jeg har begynt? 

Det kjem ann på.
Har du signert arbeidsavtale så har du akseptert dei vilkåra som ligg til arbeidsavtalen, kva muligheit du har til å kreve reforhandling kjem ann på kva som er avtalt og eventuelt tilhøyrande avtaleverk.

Strengt tatt har du alltid muligheita til å gå til sjefen og seie at dersom du ikkje får høgare lønn så seier du opp jobben og berre jobbar ut den avtalte oppseiingstida. Om dette er ein realistisk framgangsmåte kjem ann på kor lenge du er forplikta av arbeidsavtalen du har signert, og ikkje minst om du er villig til å gjere alvor ut av din "trussel" om å seie opp.

I tillegg er det sjølvsagt også alltid mulig å endre ei bindande kontrakt fortløpande, men då må begge partar være einige i endringa.

 

 

Som arbeidstakar i eit sjukehus så følgjer du nok spekteravtalen (om du er fagorganisert).  Der er det slik at minstelønnssatsen for ein sjukepleiar frå 1 mai 2023 er 463 000, og at neste lønnsstigning etter tabellen er fyrst etter fire års ansiennitet (pluss diverse tillegg for kveld, helg, osv). Såleis kan det godt være riktig at du som har under fire års ansiennitet får same lønna som du hadde i fjor.
Merk likevel at denne minstelønnssatsen kjem til å bli reforhandla i løpet av året, når partane blir einige så vil du få etterbetalt den lønnsauken som ein har blitt einige med heilt tilbake til 1 mai (om du er fagorganisert). Så sjølv om du berre følger minstelønna så vil du nok få litt meir i lønn frå 1 mai, men du vil nok ikkje få den nye og litt høgare lønna utbetalt før til sommar/haust når dei sentrale partane er einige.

Merk også at basert på lokale rekrutteringsutfordringar så kan det også hende at du har fått tilbod om ei lønn som ligg over det som er den avtalte minstelønna.

 

Så kort oppsumert så er det aldri forseint å forsøke seg på ei reforhandling, men det er ikkje gitt at du har eit særleg stort handlingsrom når du har signert ein forpliktande avtale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...