Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med 2 samme dag , flere sim får kikk av det


Gjest 60508...f34

Anbefalte innlegg

Gjest 60508...f34

Mann47 som bor i et sexløst forhold,, er i den situasjon at jeg har 2 på ‘gress’ som jeg møter til et raskt nr innimellom og en og annen gang på samme dag , flere som har d sånn

Anonymous poster hash: 60508...f34

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 16d9b...649

Jepp. Til enhver tid 2-5 stykk. Men sjelden jeg har nok tid eller ork til å møte mer enn én om dagen :p

Anonymous poster hash: 16d9b...649

Lenke til kommentar
Gjest 60508...f34
Gjest 16d9b...649 skrev (36 minutter siden):

Jepp. Til enhver tid 2-5 stykk. Men sjelden jeg har nok tid eller ork til å møte mer enn én om dagen :p

Anonymous poster hash: 16d9b...649

Men har du samboer?

Anonymous poster hash: 60508...f34

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest 60508...f34
Martelè skrev (På 23.2.2024 den 9:15 AM):

Så du er utro?

Ja , er i sexløst forhold så benytter meg av det som byr seg

Anonymous poster hash: 60508...f34

Lenke til kommentar
Gjest 60508...f34 skrev (14 minutter siden):

Ja , er i sexløst forhold så benytter meg av det som byr seg

Anonymous poster hash: 60508...f34

Dette er ingen unnskyldning. Du burde skamme deg. Er du ikke fornøyd med forholdet ditt, går du ut av det. 

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 60508...f34
Sinvano skrev (2 timer siden):

Vet din samboer om dette?

Nei, trenger ikke og vite , uansett ikke noe som går utover henne

Anonymous poster hash: 60508...f34

Lenke til kommentar
Gjest 60508...f34
SnusBoks skrev (3 timer siden):

Dette er ingen unnskyldning. Du burde skamme deg. Er du ikke fornøyd med forholdet ditt, går du ut av det. 

Er  i et bra forhold bare savner sex og berøring . Får  det andre plasser når hun ikke vil

Anonymous poster hash: 60508...f34

Lenke til kommentar
Gjest 60508...f34
SnusBoks skrev (3 timer siden):

Dette er ingen unnskyldning. Du burde skamme deg. Er du ikke fornøyd med forholdet ditt, går du ut av det. 

Burde vel vite hva som trengs for å kalle der et forhold .. så litt ‘selvgjort ‘ er det vel

Anonymous poster hash: 60508...f34

Lenke til kommentar
Gjest 60508...f34
SnusBoks skrev (20 minutter siden):

Kjenner jeg blir sint og provosert av holdningen din. Håper virkelig du blir tatt i dette, og at den stakkars samboeren din finner seg noen bedre som respekterer henne. Klovn.

Er vel litt ment som provokasjon , men er litt for enkelt og treffe noen som er intr.. er mange som jør som meg og holder det skjult desverre

Anonymous poster hash: 60508...f34

Lenke til kommentar
Gjest 60508...f34 skrev (4 minutter siden):

Er vel litt ment som provokasjon , men er litt for enkelt og treffe noen som er intr.. er mange som jør som meg og holder det skjult desverre

Anonymous poster hash: 60508...f34

Hadde din samboer visst om dette, og godtatt det, så hadde situasjonen vært helt anderledes. 

Men at du er så kåt, at du må gå bak din samboers rygg, å være utro, så er det du som har problemer, ikke henne. Snakk med henne om dette isteden. Legg kortene på bordet, og la i det minste dama bestemme selv om ho vil være en del av dette, istedenfor å holde ho for narr på denne måten. 

Hva andre gjør skal vell ikke bestemme hva du skal gjøre. Respekter dama di. Voks opp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest b59e6...2c6

Jeg krysser aldri den grensa. Selv som den single part. Fikk nylig tilbud fra en skikkelig brennheit jente. Hun var gift og mente det var greit for mannen, men ettersom han aldri har sagt det til meg så respekterer jeg ekteskapet og forholdet. Jeg har da baller. 

Anonymous poster hash: b59e6...2c6

Lenke til kommentar
Gjest b59e6...2c6

Utroskap ødelegger mennesker og legger igjen en sti av bitre mennesker som aldri kan stole på noen igjen. Det er skikkelig råttent, uansett hvilken part du er. Og nei, det har aldri skjedd med meg. 

Anonymous poster hash: b59e6...2c6

Lenke til kommentar
Gjest 1ed8a...554
Gjest b59e6...2c6 skrev (3 timer siden):

Jeg krysser aldri den grensa. Selv som den single part. Fikk nylig tilbud fra en skikkelig brennheit jente. Hun var gift og mente det var greit for mannen, men ettersom han aldri har sagt det til meg så respekterer jeg ekteskapet og forholdet. Jeg har da baller. 

Anonymous poster hash: b59e6...2c6

Hvordan havnet du i den situasjonen? Du er selv singel? Om jeg var singel og en brennhet jente ønsket å være brennhet med meg, så vet jeg ikke om jeg hadde sagt nei i en slik situasjon. 

Jeg var selv en gang i en situasjon som krevde sin mann å stå imot, men jeg gjorde det og er glad for det. Var ute på byen med en kamerat og kom i prat med noen jenter. Hun ene virket interessert, men når jeg etter hvert sa vi begge var opptatt og at jeg anbefalte henne å bevege seg rundt litt om hun håpte å finne noen den kvelden, så skrudde hun opp giret ti hakk. Har aldri noensinne opplevd en så pen jente prøve så hardt å få meg til sengs. Men jeg holdt meg i skinnet :) 

Anonymous poster hash: 1ed8a...554

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...