Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med 2 samme dag , flere sim får kikk av det


Gjest 60508...f34

Anbefalte innlegg

Gjest 1ed8a...554
Gjest 60508...f34 skrev (11 timer siden):

Ja , er i sexløst forhold så benytter meg av det som byr seg.

Anonymous poster hash: 60508...f34

Hvordan unngår du å bli fersket da? 

Tror ikke jeg kunne vært utro, men hadde jeg vært det hadde jeg vært livredd for at det skulle bli oppdaget. Finnes vel nok jenter som ikke hadde hatt noen betenkeligheter med å sende en melding om de oppdaget at de hadde vært sammen med en som var i et forhold.

Anonymous poster hash: 1ed8a...554

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 60508...f34
Gjest 1ed8a...554 skrev (14 timer siden):

Hvordan unngår du å bli fersket da? 

Tror ikke jeg kunne vært utro, men hadde jeg vært det hadde jeg vært livredd for at det skulle bli oppdaget. Finnes vel nok jenter som ikke hadde hatt noen betenkeligheter med å sende en melding om de oppdaget at de hadde vært sammen med en som var i et forhold.

Anonymous poster hash: 1ed8a...554

Rask runde i bil.. blir verre nå når det blir lyst men øde plasse er fine til litt skik aktivitet 

Anonymous poster hash: 60508...f34

Lenke til kommentar
Gjest 1ed8a...554
Gjest 60508...f34 skrev (10 timer siden):

Rask runde i bil.. blir verre nå når det blir lyst men øde plasse er fine til litt skik aktivitet 

Anonymous poster hash: 60508...f34

Tenkte vel mest på hvordan du unngår at de du er med sladrer. Innbiller meg at det fort kan skje om det er noen faste du treffer i hvert fall.

Anonymous poster hash: 1ed8a...554

Lenke til kommentar
Gjest 93855...db7
Gjest 1ed8a...554 skrev (På 10.3.2024 den 7:22 PM):

Hvordan unngår du å bli fersket da? 

Tror ikke jeg kunne vært utro, men hadde jeg vært det hadde jeg vært livredd for at det skulle bli oppdaget. Finnes vel nok jenter som ikke hadde hatt noen betenkeligheter med å sende en melding om de oppdaget at de hadde vært sammen med en som var i et forhold.

Anonymous poster hash: 1ed8a...554

Premisset til personen du siterer, er at hen er i et sexløst forhold. 

Jeg kjenner ikke vedkommende, ei heller har jeg noe som helst innsikt i hva hen ønsker/ser for seg i sitt nåværende forhold. Men et forhold som er totalt sexløst over lang, lang tid, tipper jeg gjør noe med ens moral og frykt for å bli fersket.

Kanskje er hen ikke redd for å bli fersket, da konsekvensene muliggens ikke er så store? 

Dette er bare en løs teori fra min side, men helt utenkelig er det vel ikke? Ingen sex, hvorfor da være tro?

Er ikke total-nekt av sex fra partner på sett og vis en slags u-tro-het? Altså, ikke i samme alvorlighetsgrad som å faktisk være utro med en annen person. Nei nei. Det kan ikke sammenlignes. Men har man sagt "ja" til å leve ut et kjærlighetsforhold med en person, så involverer det jo egentlig en viss minsteinnsats. Har man ikke lovet å elske partneren sin, da? Både i gode og vonde dager? 

Anonymous poster hash: 93855...db7

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...