Gå til innhold

Bloodborne-sjefen er veldig glad for at fans ønsker seg en nyversjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 hours ago, Ulv av Odin said:

Trenger ikke ny versjon, spiller igjennom det igjen nå, har holdt seg bra. Bruk heller tid og penger på å lage noe nytt!  
 

Tar gjerne en nyversjon i (minst) 60 FPS. For oss som ikke har spilt det enda (og sikkert mange som har spilt det) ville en remake ala Demon's Soul PS5 være veldig attraktivt.

Uansett, om det er BluePoint som i så fall lager remake, så tar det jo ikke fokuset til FromSoftware vekk fra noe annet prosjekt. DS var knallbra. Tar gjerne en BluePoint remake av hele rukla.

Lenke til kommentar
Iki skrev (10 timer siden):

Om dem får bluepoint games til å lage en remake så blir det nok en stor suksess.

I så fall håpar eg dei endrar strategien. Det tekniske er bra, men eg synest dei tok for store fridomar her og der med det visuelle.

Om Bloodborne ikkje får remaster eller remake så forstår eg ingenting. Ikkje at det er eit problem å spele i dag. Oppdateringsfrekvensen er det største problemet.

Sitat

FromSoft-sjefen mener likevel ikke at det står og faller på nye konsoller. Å gi så mange spillere som mulig tilgang på spillene er også en viktig grunn til å bringe eldre spill til nye plattformer.

Då burde dei fått spelet ut på meir enn to konsollar.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
har spilt alt av soulsspill fromsoft har laget, pluss nioh 1/2, code vein, lies of p, lords of the fallen og sikkert flere jeg ikke kommer på akkurat nå, men bloodborne gidder jeg ikke. rørte det i en halvtime og 30fps føltes helt forferdelig ut. kanskje hvis jeg hadde spilt det på release når det kom ut så hadde jeg klart meg, men 30 fps cap for ett spill i seg selv er ett no go, og i tillegg til at det er den type spill hvor man krever rask reaksjonstid og oppfatte ting raskt gjør det enda verre. forresten så bruker jeg ikke motion smoothing for film, jeg står hardt fast ved 24fps der. kunne tenke meg at noen ville brukt det argumentet mot meg haha. men for spill? kom igjen, få en remaster da!
Lenke til kommentar

Hadde du spelt litt lengre enn ein halvtime så hadde du sikkert blitt meir vane med 30 FPS og kunnet spele vidare. Bloodborne er det beste spelet frå FS etter mi meining, og eitt av tidenes beste, så det er absolutt ikkje noko å gå glipp av.

Lenke til kommentar
Zeph skrev:

Hadde du spelt litt lengre enn ein halvtime så hadde du sikkert blitt meir vane med 30 FPS og kunnet spele vidare. Bloodborne er det beste spelet frå FS etter mi meining, og eitt av tidenes beste, så det er absolutt ikkje noko å gå glipp av.

jeg har ingen tvil om at bloodborne er ekstremt bra, men det er ikke poenget her
Lenke til kommentar

Kort oppsummert - Sony eier Bloodborne lisensen og de eier Bluepoint som har besvist gjentatte ganger at de er rå på remaster og remakes (Uncharted: Nathan Drake Collection, Shadow of the Colossus Remake og Demons Souls Remake).

Bluepoint har også merkelig nok vært helt stille siden 2020 og lanseringen av PS5 samt Demons Souls Remake. Med andre ord så jobber de garantert med et stort prosjekt. Spennende!

Lenke til kommentar
Jaqoby skrev (15 timer siden):

har spilt alt av soulsspill fromsoft har laget, pluss nioh 1/2, code vein, lies of p, lords of the fallen og sikkert flere jeg ikke kommer på akkurat nå, men bloodborne gidder jeg ikke. rørte det i en halvtime og 30fps føltes helt forferdelig ut. kanskje hvis jeg hadde spilt det på release når det kom ut så hadde jeg klart meg, men 30 fps cap for ett spill i seg selv er ett no go, og i tillegg til at det er den type spill hvor man krever rask reaksjonstid og oppfatte ting raskt gjør det enda verre. forresten så bruker jeg ikke motion smoothing for film, jeg står hardt fast ved 24fps der. kunne tenke meg at noen ville brukt det argumentet mot meg haha. men for spill? kom igjen, få en remaster da!

Du blir vant med 30FPS etter en stund, det flyter også bra på ps5, mye bedre enn på ps4 der det er store framedrops enkelte steder, særlig på slug farming i lecture building.
 Bloodborne er noe av det beste som har hendt spillverdenen. Tar det frem og spiller gjennom et par ganger i året, blir aldri lei. Du er ikke ekte Fromsoft fan før du har spilt bloodborne ;) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...