Gå til innhold

Anbefalinger til boxer brief merker til en med litt "utstyr"...


Anbefalte innlegg

Det her har vært noe jeg har vært plaget med i åresvis, så nå prøver jeg seriøst å finne en løsning på det her. Ikke skyt meg av den grunn... Jeg prøver rett og slett å finne en merker som har boxer briefs (lange eller normale) som passer meg og utstyret mitt. Jeg er godt over gjennomsnittet der nede, og jeg har prøvd mange forskjellige merker og ikke minst type boxere, men jeg sliter veldig med å finne boxere som er behagelige å gå med. Og ja, boxer briefs er de jeg finner mest behagelige å ha på meg og de som jeg føler meg mest tilfreds i. Boxer briefs med en såkalt "ekstra pung" er også uaktuelt.

Så langt, så er CK og Nike ok merker når det kommer til boxer briefs i hverdagen og Under Armour når det kommer til trening/friluft, men selv de er ikke optimale, men kan fint leve med de hvis det ikke finnes alternativer.

Jeg har prøvd ut ulike boxer briefs fra disse merkene, uten at de har vært særlig komfortable:
- Jack & Jones
- Adidas
- Puma
- Hollister
- Tommy Hilfiger
- Levi's
- Diesel
- Bjørn Borg
- Pier One
- Pierre Robert
- Comfyballs
- Champion
- Ellessee
- Hugo Boss
- Lacoste
- Lyle & Scott
- Only & Sons

 

Jeg lurte derfor på om det er noen flere der ute som har slitt med det her og har noen anbefalinger til merker jeg kan prøve ut, kanskje?

Jeg prøvde å søke på reddit, men der fantes det bare merker som ikke er å få tak i Norge...

 

Endret av Seawanderer
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvis du ikke har prøvd bambusboxere så ville jeg prøvd LY by Tufte (jeg kjøper mine hos Coop Obs) eller Europris sine bambusboxere, men selv da må jeg kjøpe en størrelse større enn jeg sikkert egentlig trenger (merker det egentlig kun når jeg går rundt i kun boxer siden bukser forhindrer at boxerene glir ned).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...