Gå til innhold

AirPods Pro - Bør man kjøpe AppleCare+?


Redshift

Anbefalte innlegg

Fikk et par AirPods Pro i julegave, og dette er første gang jeg bruker slike trådløse ørepropper da jeg inntil nå har brukt Bose CQ25 når jeg pendler. (De fungerer for øvrig bra, selv etter 10 år).

Jeg ser for meg at det er lett å miste disse små proppene, samt at kanskje batteriet ikke vil holde i mange år.

Er det noen som har erfaring med, eller mener AppleCare+ lønner seg for AirPods? På engelske forum virker det som at forsikringen anbefales, spesielt for det amerikanske markedet som ikke har like gode reklamasjonsordninger som Norge, men igjen er Norge og til dels Europa i en særstilling der.

Endret av Redshift
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

AppleCare+ hjelper deg ikke om du mister de.

Ellers koster det 390 kr og 290 kr i egenandel for skader. Resten av fordelene er vel ikke verdt særlig mye. Batteri var ikke nevnt, men jeg leste ikke alt med "liten skrift".

For min del kjøper jeg aldri ekstra forsikringer for produkter. Innbo dekker en del, reiseforsikring dekker en del og ellers så er det jo egentlig svært sjeldent at man faktisk er uheldig. Jeg ville droppet det. 3 000 kr for nye er skikkelig kjipt, men det går an å leve med for de aller fleste.

Lenke til kommentar
Dr. Brodsky skrev (På 26.12.2023 den 20.52):

AppleCare+ hjelper deg ikke om du mister de.

Ellers koster det 390 kr og 290 kr i egenandel for skader. Resten av fordelene er vel ikke verdt særlig mye. Batteri var ikke nevnt, men jeg leste ikke alt med "liten skrift".

For min del kjøper jeg aldri ekstra forsikringer for produkter. Innbo dekker en del, reiseforsikring dekker en del og ellers så er det jo egentlig svært sjeldent at man faktisk er uheldig. Jeg ville droppet det. 3 000 kr for nye er skikkelig kjipt, men det går an å leve med for de aller fleste.

Takk for svar. Da leser jeg det også dit at forsikringen har mindre verdi i Norge enn en del øvrige lang og markeder med dårligere forbrukerlover, så blir nok å droppe det da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...