Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Godt nyttår alle sammen. Håper dere får en fortreffelig kveld/natt! Skål for et forhåpentligvis nytt år med masse lykke og moro! 🥳 Føler jula i utlandet gjorde godt for kropp og sjel, men fikk nesten en slags tomhetsfølelse etter jeg kom hjem. Kjenner mer og mer at vinteren ikke er for meg. Føler meg litt ensom av og til. Men skal ikke klage, har blitt kjent med masse nye folk på ferie og storkost meg. At det blir rolig hjemme idag bør nok gå fint :)

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Iterion skrev (9 minutter siden):

Godt nyttår alle sammen. Håper dere får en fortreffelig kveld/natt! Skål for et forhåpentligvis nytt år med masse lykke og moro! 🥳 Føler jula i utlandet gjorde godt for kropp og sjel, men fikk nesten en slags tomhetsfølelse etter jeg kom hjem. Kjenner mer og mer at vinteren ikke er for meg. Føler meg litt ensom av og til. Men skal ikke klage, har blitt kjent med masse nye folk på ferie og storkost meg. At det blir rolig hjemme idag bør nok gå fint :)

 

Trippelure skrev (8 minutter siden):

Godt nyttår 🐶🥰🍸🥳🥂🎉🥰 Nå skal valpen og jeg snart ut på årets siste tur 😃 Vi har hørt noen smell og en av de første gangene tittet han opp og ut. Siden har han ikke brydd seg om smellene 🥰

 

MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Godt nytt år alle her 

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen et Godt Nyttår, vi håper at 2024 blir et fint år for dere.🥰🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (10 timer siden):

Nei, jeg vil ikke lære å spare likes 😝 Jo flere likes jeg bruker, jo fler likes får jeg også. Så jeg syns man burde bruke opp alle likesene hver eneste dag, får da får man gitt flest mulig likes 😁🤩🥰

Sløs de bort da du kommer å gå bort så kan du låne liks tilbake betaling er 2 liks for 1 liks Godt nytt år 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Sløs de bort da du kommer å gå bort så kan du låne liks tilbake betaling er 2 liks for 1 liks Godt nytt år 

Sånn nå fikk du en Godt NyttÅr like av meg 🤪 Hvis jeg bruker opp alle likes så går jeg bare og sover, og når jeg våkner har jeg nye likes 🤩 Det er genialt, jo flere likes jeg gir, jo flere likes får jeg 😆😆😆🤪🤩🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 minutter siden):

Sånn nå fikk du en Godt NyttÅr like av meg 🤪 Hvis jeg bruker opp alle likes så går jeg bare og sover, og når jeg våkner har jeg nye likes 🤩 Det er genialt, jo flere likes jeg gir, jo flere likes får jeg 😆😆😆🤪🤩🥰

Sånn, nå fikk dere fra meg også 😊. Får vi ikke lov å like så mye vi vil her da?

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (55 minutter siden):

Godt nyttår 🐶🥰🍸🥳🥂🎉🥰 Nå skal valpen og jeg snart ut på årets siste tur 😃 Vi har hørt noen smell og en av de første gangene tittet han opp og ut. Siden har han ikke brydd seg om smellene 🥰

Håper dere får en koselig liten kveldstur 😊🐶🧡

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Iterion skrev (57 minutter siden):

Godt nyttår alle sammen. Håper dere får en fortreffelig kveld/natt! Skål for et forhåpentligvis nytt år med masse lykke og moro! 🥳 Føler jula i utlandet gjorde godt for kropp og sjel, men fikk nesten en slags tomhetsfølelse etter jeg kom hjem. Kjenner mer og mer at vinteren ikke er for meg. Føler meg litt ensom av og til. Men skal ikke klage, har blitt kjent med masse nye folk på ferie og storkost meg. At det blir rolig hjemme idag bør nok gå fint :)

Håper du får et riktig godt nytt år tross vinterkulda :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (1 time siden):

Godt nyttår CC! Hva Synes dere om at Dronning Margrethe abdiserer? 

Vet du ikke spurte meg, men jeg synes det føles litt rart. Hun har jo vært dansk dronning så lenge jeg har levd.

Og illustrasjonene hennes til Ringenes Herre har formet hvordan orker ser ut i mitt hode 🧌

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Adobyen skrev (20 minutter siden):

Sånn, nå fikk dere fra meg også 😊. Får vi ikke lov å like så mye vi vil her da?

Tusen❤️takk og Godt NyttÅr 🥳🥂🎉 Nei, det er et visst antall likes/dag. 

 

Entern skrev (20 minutter siden):

Håper dere får en koselig liten kveldstur 😊🐶🧡

Takk, vi hadde en fin tur 🐶🥰 Opplevde et par raketter i nærheten og mange smell langt unna. Han reagerte litt, haleføringen var ikke så høy som den pleier å være og noe anspent, men han ville gå i mot for å undesøke og brydde seg ikke stort. Litt nervøs på slutten, men ingen bjeff eller klynk 🥳🎉🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...