Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (2 minutter siden):

Det hørtes skikkelig hyggelig ut, jeg elsker bibliotek og bøker 🥰 Tegning er kult! Jeg pleide å tegne endel da jeg var yngre, men har sluttet. Jeg burde begynne igjen med det, der er egentlig veldig gøy 😊 Er du flink? 

En kunstner jeg jobbet sammen med for noen år siden mente jeg definitivt var kunstner ☺️ han ble sint da jeg benektet det så da pleier jeg si at jeg er en slags kunstner (han er forresten absolutt ikke en hissig mann men veldig lun og snill og rolig😊)

Han mente spesifikt jeg hadde vært en bra plakatkunstner 😊

Bare å sette i gang å tegne igjen 😀 Og tegne ting du synes er gøy og givende å tegne 😀

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Entern skrev (1 minutt siden):

En kunstner jeg jobbet sammen med for noen år siden mente jeg definitivt var kunstner ☺️ han ble sint da jeg benektet det så da pleier jeg si at jeg er en slags kunstner (han er forresten absolutt ikke en hissig mann men veldig lun og snill og rolig😊)

Han mente spesifikt jeg hadde vært en bra plakatkunstner 😊

Bare å sette i gang å tegne igjen 😀 Og tegne ting du synes er gøy og givende å tegne 😀

Ja, da må du ikke slutte. Kanskje du blir en plakatkunstner etterhvert 😃 Og så er vi jo alle kunstnere med livene våre hver eneste dag 💫🥰

Ja, problemet mitt er bare at jeg har sånn "perfeksjonist-ocd", så det blir aldri bra nok og ferdig. Og da kan det ende opp med at det blir en kilde til frustrasjon. Men jeg har jo jobbet mye med det problemet, så det kan hende det ikke er så "hemmende" lengre 🤣

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (58 minutter siden):

En kunstner jeg jobbet sammen med for noen år siden mente jeg definitivt var kunstner ☺️ han ble sint da jeg benektet det så da pleier jeg si at jeg er en slags kunstner (han er forresten absolutt ikke en hissig mann men veldig lun og snill og rolig😊)

Han mente spesifikt jeg hadde vært en bra plakatkunstner 😊

Bare å sette i gang å tegne igjen 😀 Og tegne ting du synes er gøy og givende å tegne 😀

Jeg ser i min krystallkule; om du virkelig vil, så kan det være en av flere kunstneriske retninger for deg.
Har man utviklet sin egen strek og lager ting med gjenkjennelig stil, så ligger det der og er en del av en
...begynnende klar til å komme ut til folket. :D 👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (52 minutter siden):

Ja, da må du ikke slutte. Kanskje du blir en plakatkunstner etterhvert 😃 Og så er vi jo alle kunstnere med livene våre hver eneste dag 💫🥰

Ja, problemet mitt er bare at jeg har sånn "perfeksjonist-ocd", så det blir aldri bra nok og ferdig. Og da kan det ende opp med at det blir en kilde til frustrasjon. Men jeg har jo jobbet mye med det problemet, så det kan hende det ikke er så "hemmende" lengre 🤣

Takk for fine ord 😊

Jeg var også lenge perfeksjonist, løsningen for meg ble å fullføre tegningene med penn og tusj, da blir de jo ferdige en gang for alle (når jeg bare brukte blyant brukte jeg altfor lang tid på å pirke på tegningene), og så må man huske at «det perfekte er det godes fiende» og bare lære seg at, nå er den bra nok :) og heller tegne flere tegninger av samme tema hvis man ikke blir helt fornøyd :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 minutter siden):

Jeg ser i min krystallkule; om du virkelig vil, så kan det være en av flere kunstneriske retninger for deg.
Har man utviklet sin egen strek og lager ting med gjenkjennelig stil, så ligger det der og er en del av en
...begynnende klar til å komme ut til folket. :D 👍

Takk for fine ord :) 

Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (3 minutter siden):

Jeg ser i min krystallkule; om du virkelig vil, så kan det være en av flere kunstneriske retninger for deg.
Har man utviklet sin egen strek og lager ting med gjenkjennelig stil, så ligger det der og er en del av en
...begynnende klar til å komme ut til folket. :D 👍

Det er jeg helt enig i :yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (På 28.12.2023 den 10.27):

Tusen takk ❤️ ja helt forferdelig ☹️ nei familien har vel ikke brydd seg stort vært alene på juleaften og sikkert nyttårs aften også har 2 katter men de kan jo ikke snakke og er jo det jeg savner være rundt familien og sånn ❤️ 🫂 men var jo kun interresert i sitt 

så trist. bor familien langt unna? 🌸

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (6 minutter siden):

Takk for fine ord 😊

Jeg var også lenge perfeksjonist, løsningen for meg ble å fullføre tegningene med penn og tusj, da blir de jo ferdige en gang for alle (når jeg bare brukte blyant brukte jeg altfor lang tid på å pirke på tegningene), og så må man huske at «det perfekte er det godes fiende» og bare lære seg at, nå er den bra nok :) og heller tegne flere tegninger av samme tema hvis man ikke blir helt fornøyd :) 

Det er sant det du sier! Jeg har litt tusjer liggende, så kanskje jeg skal gjøre som du og ikke gi meg selv rom for pirk. Det var ganske lurt 😊👍

Endret av Trippelure
Skriveleif
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ænema skrev (Akkurat nå):

ja det er veldig koselig 🤗

Nå snør det masse her hos meg. Det laver ned i større og større flak 😊 Så jeg skal kanskje bygge meg en kjempe snøhuleborg på nyåret, og så sove ute i den. Men vente til den sibirkulda er over da. Det kan bli litt for kaldt for valpen min å sove ute 🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (13 minutter siden):

Nå snør det masse her hos meg. Det laver ned i større og større flak 😊 Så jeg skal kanskje bygge meg en kjempe snøhuleborg på nyåret, og så sove ute i den. Men vente til den sibirkulda er over da. Det kan bli litt for kaldt for valpen min å sove ute 🐶🥰

oioi det hørtes veldig koselig ut med de rette klærne :) her på sunnmøre regner det nå, og er speilglatt. hvor i landet er du og valpen? 🐶❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ænema skrev (5 minutter siden):

oioi det hørtes veldig koselig ut med de rette klærne :) her på sunnmøre regner det nå, og er speilglatt. hvor i landet er du og valpen? 🐶❤️

Vi befinner oss på østlandet eller snølandet om man vil 😂 Ja man må ha varme og vind/vantette klær, reinsdyrskinn, bål og ved, og gjerne en jervenduk også. Når valpen har blitt stor og turtrent kan vi være ute når det er skikkelig sibirkaldt. Men han blir så ivrig og skjønner ikke at han blir for kald før han er for kald, så må trene han med ovenattingstur når det er sånn max -7/8. Han liker å være ute i skogen og brenne bål da 🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (13 minutter siden):

Vi befinner oss på østlandet eller snølandet om man vil 😂 Ja man må ha varme og vind/vantette klær, reinsdyrskinn, bål og ved, og gjerne en jervenduk også. Når valpen har blitt stor og turtrent kan vi være ute når det er skikkelig sibirkaldt. Men han blir så ivrig og skjønner ikke at han blir for kald før han er for kald, så må trene han med ovenattingstur når det er sånn max -7/8. Han liker å være ute i skogen og brenne bål da 🐶🥰

så idyllisk. jeg fantaserer om at jeg klarer slikt selv, men fyser bare jeg stikke nesa utenfor døren. 😛 

valpen kommer til å klare dette når den får øvet seg. så blir det mange koselige turer rundt bålet for dere i fremtiden 🌸

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (51 minutter siden):

Det er sant det du sier! Jeg har litt tusjer liggende, så kanskje jeg skal gjøre som du og ikke gi meg selv rom for pirk. Det var ganske lurt 😊👍

Bare å prøve 😊🧡👍

Det er på en måte viktig å finne tidspunktet hvor man ser på tegningen og sier «ja nå er den bra nok, nå gjør jeg meg ferdig med den» 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ænema skrev (4 minutter siden):

så idyllisk. jeg fantaserer om at jeg klarer slikt selv, men fyser bare jeg stikke nesa utenfor døren. 😛 

valpen kommer til å klare dette når den får øvet seg. så blir det mange koselige turer rundt bålet for dere i fremtiden 🌸

Man må bare bestemme seg for at man skal gjøre det man vil og så finne ut hvordan man skal gjøre det. Klær og bevegelse er viktig når det er kaldt, og om man ikke har all kunnskapen for å fyre opp bål og skaffe ved osv, finnes det masse tutorials på youtube, eller man kan lese bøker. Alle burde lese Helge Ingstads bok Et pelsjegerliv, syns jeg da 😊 Jeg har lært meg selv, for foreldrene mine er ikke turmennesker akkurat 😅

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (50 minutter siden):

Nå snør det masse her hos meg. Det laver ned i større og større flak 😊 Så jeg skal kanskje bygge meg en kjempe snøhuleborg på nyåret, og så sove ute i den. Men vente til den sibirkulda er over da. Det kan bli litt for kaldt for valpen min å sove ute 🐶🥰

Så koselig idé ☺️🐶🧡

Men er nok lurt å vente til hyggeligere temperaturer ja 😅

Trippelure skrev (24 minutter siden):

Vi befinner oss på østlandet eller snølandet om man vil 😂 Ja man må ha varme og vind/vantette klær, reinsdyrskinn, bål og ved, og gjerne en jervenduk også. Når valpen har blitt stor og turtrent kan vi være ute når det er skikkelig sibirkaldt. Men han blir så ivrig og skjønner ikke at han blir for kald før han er for kald, så må trene han med ovenattingstur når det er sånn max -7/8. Han liker å være ute i skogen og brenne bål da 🐶🥰

Er på Østlandet jeg og, vanligvis befinner jeg meg i Oslo men har vært i Innlandet i jula og her er det masse snø❄️❄️❄️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (2 minutter siden):

Bare å prøve 😊🧡👍

Det er på en måte viktig å finne tidspunktet hvor man ser på tegningen og sier «ja nå er den bra nok, nå gjør jeg meg ferdig med den» 😀

Ja, jeg har jo klart å avslutte ting tidligere. Så skal prøve utpå nyåret etter at jeg har laget snøhuleborgen min 😃

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...