Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Entern skrev (8 minutter siden):

Masse lykke til med snøhuleborgen ☃️☃️☃️😀😀😀

Tusen takk 😃❤️☃️

Ænema skrev (3 minutter siden):

setter pris på om du kan ta et bilde av stasen etter den er ferdig :p

Skal prøve å huske det. Jeg er egentlig veldig dårlig på å ta bilder. Dvs jeg glemmer det fordi jeg til tider er veldig her og nå, og så har jeg alltid bildene lagret i hodet mitt. Ikke så flink på å "samle og dele" fysiske minner. Men jeg prøver å overtale en kamerat til å bli med ut, og må nok sende han et bilde for å klare det 😅

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Tusen takk 😃❤️☃️

Skal prøve å huske det. Jeg er egentlig veldig dårlig på å ta bilder. Dvs jeg glemmer det fordi jeg til tider er veldig her og nå, og så har jeg alltid bildene lagret i hodet mitt. Ikke så flink på å "samle og dele" fysiske minner. Men jeg prøver å overtale en kamerat til å bli med ut, og må nok sende han et bilde for å klare det 😅

du får bre prøve så godt du kan da vettu.. skal ikke drive med tvang her :p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Tusen takk 😃❤️☃️

Skal prøve å huske det. Jeg er egentlig veldig dårlig på å ta bilder. Dvs jeg glemmer det fordi jeg til tider er veldig her og nå, og så har jeg alltid bildene lagret i hodet mitt. Ikke så flink på å "samle og dele" fysiske minner. Men jeg prøver å overtale en kamerat til å bli med ut, og må nok sende han et bilde for å klare det 😅

Et bilde av et Lego dekk å psvr2 😃

IMG_3621.jpeg

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (7 minutter siden):

Oijjsann, der kom de første rakettoppskytingslydene i nabolaget mitt. Det er for tidlig. :( 

Har ikke sett en dritt hadde psvr2 å resident evil 4 i vr på da hode nei ingen dyr er drept til nå men kommer de i veien hm usikker der da 

tenke å si en ting da jeg spillet det gamle Resident evil 4 da holder skjeft da om det ellers 😵‍💫

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 timer siden):

God morgen alle sammen her i tråden 🥰🐶😊 Håper alle får en fin lørdag og siste romjulsdag 🎄🎅 og lader batteriene til nyttårsfest i morgen 🥳🥰 Spesiell hilsen til @Maskinfører og kattene hans 😻😻 

God morgen ja blir ingen nyttårsfest her sånn blir bare og reise ut på kirkegården og tenne lys så hjem for Billys Pan Pizza og brennevin så legger seg vel tidlig da tusen takk Frida og Tuss hilser tilbake og hilser til både deg og valpen 😻😻🐶🐶 😀🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 time siden):

God morgen ja blir ingen nyttårsfest her sånn blir bare og reise ut på kirkegården og tenne lys så hjem for Billys Pan Pizza og brennevin så legger seg vel tidlig da tusen takk Frida og Tuss hilser tilbake og hilser til både deg og valpen 😻😻🐶🐶 😀🥰

Tusen takk for det 🐶🥰 Ja, forstår godt at det ikke blir noen fest for deg i år! Vi får ha en fest her inne med pusekattene 😻😻 og valpen 🐶 min 🥳 Jeg skal bare ta det rolig hjemme med valpen og passe på at han ikke blir redd for fyrverkeri 🥰 Kanskje jeg tar meg en liten dram eller en drink🍸🥂🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (53 minutter siden):

Tusen takk for det 🐶🥰 Ja, forstår godt at det ikke blir noen fest for deg i år! Vi får ha en fest her inne med pusekattene 😻😻 og valpen 🐶 min 🥳 Jeg skal bare ta det rolig hjemme med valpen og passe på at han ikke blir redd for fyrverkeri 🥰 Kanskje jeg tar meg en liten dram eller en drink🍸🥂🥳

Bare koselig ja men det blir koselig fest med pus 😻🥰😻 blir vel ikke mere jul på meg eller nyttår for å si det sånn er sånn familiefest det 🥳 ja de liker ikke fyrverkeri pusene bryr seg ikke om det ja du får ta deg en drink 😻😻🥳🥳🥰🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Tusen takk for det 🐶🥰 Ja, forstår godt at det ikke blir noen fest for deg i år! Vi får ha en fest her inne med pusekattene 😻😻 og valpen 🐶 min 🥳 Jeg skal bare ta det rolig hjemme med valpen og passe på at han ikke blir redd for fyrverkeri 🥰 Kanskje jeg tar meg en liten dram eller en drink🍸🥂🥳

 

Maskinfører skrev (14 minutter siden):

Bare koselig ja men det blir koselig fest med pus 😻🥰😻 blir vel ikke mere jul på meg eller nyttår for å si det sånn er sånn familiefest det 🥳 ja de liker ikke fyrverkeri pusene bryr seg ikke om det ja du får ta deg en drink 😻😻🥳🥳🥰🥰

Håper både kattepusene og valpen får en koselig helg sammen med de fine og snille eierne sine🐱🐱🐶😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 timer siden):

Bare koselig ja men det blir koselig fest med pus 😻🥰😻 blir vel ikke mere jul på meg eller nyttår for å si det sånn er sånn familiefest det 🥳 ja de liker ikke fyrverkeri pusene bryr seg ikke om det ja du får ta deg en drink 😻😻🥳🥳🥰🥰

Du har din egen famile med kattene dine og jeg med valpen min 😻😻🐶🥰 Så har forumfest og en skål i tråden din 🥳🥂🎉

Entern skrev (1 time siden):

 

Håper både kattepusene og valpen får en koselig helg sammen med de fine og snille eierne sine🐱🐱🐶😊😊

Tusen❤️takk for det 🐶😊 Håper du også får en koselig helg! 🍀🎉

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...