Sviskepott Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (2 timer siden): Alt så bra ut sa legen under visitten så blir ny avdeling i morgen ☺️ Det var godt nytt. Håper det går den aller beste veien og at du slipper å ha vondt. 2
SVK2 Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai 2 hours ago, Maskinfører said: Alt så bra ut sa legen under visitten så blir ny avdeling i morgen ☺️ Så bra! 2
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Sviskepott skrev (25 minutter siden): Det var godt nytt. Håper det går den aller beste veien og at du slipper å ha vondt. Ja godt nytt det ja håper jeg også ☺️☺️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Ja godt nytt det ja håper jeg også ☺️☺️ Maskinfører skrev (1 time siden): Ja ☺️ SVK2 skrev (1 time siden): Så bra! Sviskepott skrev (1 time siden): Det var godt nytt. Håper det går den aller beste veien og at du slipper å ha vondt. Vi ønsker dere en fin og god søndag.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Blodtrykket er bra da er det å trappe ned på medisin ☺️☺️ 1
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Vi ønsker dere en fin og god søndag.♥️♥️ Vi ønsker dere også fin og god søndag ❤️ ❤️ 1
SVK2 Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai 17 minutes ago, Maskinfører said: Blodtrykket er bra da er det å trappe ned på medisin ☺️☺️ Bra! Får du snart slippe kateter? 2
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai SVK2 skrev (6 minutter siden): Bra! Får du snart slippe kateter? Ja får håpe det ☺️ 1
SVK2 Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai 3 minutes ago, Maskinfører said: Ja får håpe det ☺️ Det gjør jeg også! 2
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai SVK2 skrev (21 minutter siden): Det gjør jeg også! Ja de sier jeg er mye bedre blodtrykk nå trapper de ned medisin ☺️ 1
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Duriello skrev (28 minutter siden): God bedring @Maskinfører 🤘🤘 Tusen takk @Duriello nedtrapper medisiner nå 233 i blodtrykk var litt mye hjerte begynner og fungerer ☺️ 2
Duriello Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk @Duriello nedtrapper medisiner nå 233 i blodtrykk var litt mye hjerte begynner og fungerer ☺️ 👍👍 Har du fått hørt noe hvordan ting blir fremover? 2
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Duriello skrev (7 minutter siden): 👍👍 Har du fått hørt noe hvordan ting blir fremover? Tror jeg skal overføres til Hjerte Lunge avdelinga i morgen hele uka har jeg ligget på Overvåkninga ☺️ 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (1 time siden): Tror jeg skal overføres til Hjerte Lunge avdelinga i morgen hele uka har jeg ligget på Overvåkninga ☺️ Duriello skrev (1 time siden): 👍👍 Har du fått hørt noe hvordan ting blir fremover? Maskinfører skrev (1 time siden): Tusen takk @Duriello nedtrapper medisiner nå 233 i blodtrykk var litt mye hjerte begynner og fungerer ☺️ Duriello skrev (2 timer siden): God bedring @Maskinfører 🤘🤘 Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja de sier jeg er mye bedre blodtrykk nå trapper de ned medisin ☺️ SVK2 skrev (4 timer siden): Det gjør jeg også! Maskinfører skrev (4 timer siden): Ja får håpe det ☺️ SVK2 skrev (4 timer siden): Bra! Får du snart slippe kateter? Maskinfører skrev (4 timer siden): Medisin ☺️ Maskinfører skrev (4 timer siden): Vi ønsker dere også fin og god søndag ❤️ ❤️ Maskinfører skrev (5 timer siden): Blodtrykket er bra da er det å trappe ned på medisin ☺️☺️ Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld.♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi ønsker dere en fin og god søndagskveld.♥️♥️ Håper dere har en fin og god søndag ❤️ ❤️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. mai Skrevet 4. mai Maskinfører skrev (1 minutt siden): Håper dere har en fin og god søndag ❤️ ❤️ Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 4. mai Forfatter Skrevet 4. mai Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Det er bra vi tenker på dere også ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå