Gå til innhold

Notere under intervju


Gjest 71ad4...5df

Anbefalte innlegg

Gjest 71ad4...5df

Er det positivt hvis jeg som arbeidssøker tar notater under intervju? Lurer også på om det er innafor å bruke blazer, skjorte og slips for å vise respekt ovenfor potensiell arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 71ad4...5df

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
11 minutes ago, Guest 71ad4...5df said:

Er det positivt hvis jeg som arbeidssøker tar notater under intervju? Lurer også på om det er innafor å bruke blazer, skjorte og slips for å vise respekt ovenfor potensiell arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 71ad4...5df

Ta notater for egen del, typisk noe du vil komme tilbake til senere (spørsmål som dukker opp etc). Ingen poeng å ta "referat", det vil bare være forstyrrende.

En generell guideline er å kle seg "10% bedre" enn de du møter i intervju eller hva som er passende for rollen. På med slips om det er en direktør-rolle.

Endret av ps5
Lenke til kommentar

Jeg har kommet i intervju (for jobb i helsevesenet) i både vanlige klær og treningsklær og hjelm. Sistnevnte var faktisk på intervju på den stillingen jeg har nå. Jeg pleide å sykle i den perioden for å avlaste føttene (pga plantar fasciitt) og for å spare penger, men de syntes de syntes jeg virket sporty, så det var jo ikke feil det heller. 

Jeg noterer under intervju for å lettere kunne stille spørsmål tilbake og notere viktige ting jeg lurer på.

Lenke til kommentar

Du kan godt ta notatar, det symboliserer også at du er interessert i det som blir sagt.
Pass likevel på at du ikkje blir sittande å kike ned i bordplata mesteparten av intervjuet fordi du noterer (eller lester notater), det å ha augekontakt og generelt godt kroppsspråk kan være vel så viktig.
Normalt sett så vil du uansett ikkje ha behov for å notere så veldig mykje anna enn eit og anna stikkord, vanlegvis vil det være du som prater mesteparten av tida.

Det som eg tenker eg ville notert meg i eit intervju er: navn på dei som er tilstades, nøkkelopplysningar når intervjuer presenterer arbeidsplassen, og eventuelle ting du vil stille oppfølgingsspørsmål om seinare i intervjuet.

 

Når det gjeld kleskode så er det ikkje eit fasitsvar på dette. I Norge er vi ganske så uformelle, så du blir ikkje avvist om du kjem i slitte treningsklær, men som @ps5 skriv så bør du kle deg litt finare enn det som er normalt på arbeidsplassen.
Er det ein arbeidsplass der alle går i fjellklær så blir det kanskje litt vel stivt om du møter opp med slips. Om alle går i dressbukse og kvitskjorte så bør du ha på deg det same, og gjerne legge til eit slips eller ein blazer.
For sjølv om dei fleste arbeidsgjevarar ikkje er så opptatt av kleskoder, så vil det at du har pynta deg eit gi eit kraftig signal om at er villig til å gjere ein innsats for å få jobben. Kjem du kledd som ein uteliggar og i tilegg ikkje ein gong har sjekka kva bedrifta produserer så vil du nok ikkje få jobben sjølv om du ellers gjer eit godt intervju.

Enkelte meiner også at du aldri kan være overpynta, og at full dress med slips aldri blir feil. Det meiner eg sjølv blir litt voldsomt om du søker jobb som rørleggar eller butikkmedarbeider, men det er nok rett at du ikkje vil bli negativt vurdert sjølv om du har pynta deg litt vel mykje.

Eg vil også legge til at det i enkelte tilfeller kan være eit poeng å kle deg normalt for å gi arbeidsgiver eit bestemt inntrykk. Søker du jobb i sportsbutikk eller eit fysisk krevande yrke som murar så kan det absolutt ha noko for seg å ha på seg treningstøy for å vise at du er ein sporty type og at fysisk aktivitet er ein del av din livsstil. Men også om du vil sende eit slikt signal så kan du godt ta på deg ditt finaste treningstøy og ikkje møte i eit utvaska joggebukse og ei gamal t-skjorte slik at du ser meir ut som ein sofa-sliter enn ein person som er treningsglad.

 

Husk også at eit anna poeng med å pynte seg før eit jobbintervju er at du vil vise deg frå din mest flatterande side. Det treng ikkje å bety at du skal stille i svart dress som om du er på veg i ei gravferd, det kan også være å kle deg fint innafor din stil enten du er sporty, business casual, goth, eller kva du nok helst likar å gå i.
Tenk på jobbintervjuet som ein date, du vil gjerne vise at du er pen i tøyet men samtidig så vil du ikkje være så stivpynta at du ikkje får til å vise personlegheita di.
Det handlar om å på den eine sida gi eit godt fyrsteinntrykk når du møter den som potensielt blir din nye sjef, samtidig så skal ikkje denne nye sjefen kjenne seg lurt når du fyrste arbeidsdag møter opp i dine vanlege klede. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...