Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil også gi en 🌹 til @Maskinfører og kondolerere med tapet av faren din. Jeg kjenner ikke deg, men liker mye av det du skriver mange steder på forumet. Jeg vet hvor vondt det er å miste noen man er glad i så nært jula. De beste ønsker til deg og kattene dine! 

Og så vil jeg gi 🌹🌹til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for å ha startet denne fine og positive tråden, og for å ha tatt meg godt i mot på forumet 😃

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Jeg vil også gi en 🌹 til @Maskinfører og kondolerere med tapet av faren din. Jeg kjenner ikke deg, men liker mye av det du skriver mange steder på forumet. Jeg vet hvor vondt det er å miste noen man er glad i så nært jula. De beste ønsker til deg og kattene dine! 

Og så vil jeg gi 🌹🌹til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for å ha startet denne fine og positive tråden, og for å ha tatt meg godt i mot på forumet 😃

Tusen takk @Trippelure det varmer 🌹 ja det var veldig trist de prøvde og holde han i live til nyttår men det gikk ikke ☹️🌹 ja det er veldig vondt så klokken 17:00 er det på kirkegården og tenne lys på familiegravene så er det å ta seg en Hamburger på Esso deretter er det hjem for sigar (lage julelukt som pappa kalte det) også blir det 1-2 glass med Cognac 🌹😊 ha en fin julefeiring du/dere også så blir det Latz Kjøttmeny til pusene  🌹😻😊

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (4 minutter siden):

En hel rosebukett fra meg til @Maskinfører. Ha en så god jul som du kan. Det nye årer blir rart for deg,
men vi er her og alt kan snakkes om her om en føler for det. Vi er en ventil som kan brukes. Klem fra meg.
804427_1.jpg?sw=800&sfrm=jpg&q=80

Tusen takk @Sviskepott det varmer 🥰 ja det gjør det 29 Desember er begravelsen ja vi kan snakke masse her sånn ja dette forumet er som poteten kan brukes til alt 🥰🌹 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 timer siden):

Jeg vil også gi en 🌹 til @Maskinfører og kondolerere med tapet av faren din. Jeg kjenner ikke deg, men liker mye av det du skriver mange steder på forumet. Jeg vet hvor vondt det er å miste noen man er glad i så nært jula. De beste ønsker til deg og kattene dine! 

Og så vil jeg gi 🌹🌹til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for å ha startet denne fine og positive tråden, og for å ha tatt meg godt i mot på forumet 😃

Hjertelig Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg en God Jul @Trippelure🥰🥰🎄🎄

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...