Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette er en tråd som Cassidy Tvillingene oppretter som heter Dagens Rose.🌹🌹 Meningen med denne tråden er at vi skal gi dagens rose til en bruker vi mener fortjener en rose, enten om brukeren har vært hjelpsom snill, eller trenger en oppmuntring.🥰🥰

Vi gir Dagens Rose til @Maskinfører For vi mener at du fortjener den, for vi vet hvor tøft du har det nå med din fars bortgang. Vi tenker på deg og vi er her på forumet for deg.🌹🌹

Endret av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene )
  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Dette er en tråd som Cassidy Tvillingene oppretter som heter Dagens Rose.🌹🌹 Meningen med denne tråden er at vi skal gi dagens rose til en bruker vi mener fortjener en rose, enten om brukeren har vært hjelpsom snill, eller trenger en oppmuntring.🥰🥰

Vi gir Dagens Rose til @Maskinfører For vi mener at du fortjener den, for vi vet hvor tøft du har det nå med din fars bortgang. Vi tenker på deg og vi er her på forumet for deg.🌹🌹

Enig. 

Jeg er SVK fra Kvinneguiden og lagde denne brukeren for å si direkte til @Maskinfører at jeg kondolerer. 

Så det er en annen SVK-bruker her på forumet som dere Tvillingene og Maskinfører følger. Det er ikke meg. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Dette er en tråd som Cassidy Tvillingene oppretter som heter Dagens Rose.🌹🌹 Meningen med denne tråden er at vi skal gi dagens rose til en bruker vi mener fortjener en rose, enten om brukeren har vært hjelpsom snill, eller trenger en oppmuntring.🥰🥰

Vi gir Dagens Rose til @Maskinfører For vi mener at du fortjener den, for vi vet hvor tøft du har det nå med din fars bortgang. Vi tenker på deg og vi er her på forumet for deg.🌹🌹

Tusen takk for roser og gode ord det varmer ett knust hjerte jeg vil nok ha det tøft i mange år framover jeg klarer ikke å glede meg over at pappa ga huset sitt til meg som arving hadde jeg hatt muligheten ville jeg ha byttet huset mot at han fikk 17 år til med god helse ❤️❤️🌹🌹

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (11 minutter siden):

Enig. 

Jeg er SVK fra Kvinneguiden og lagde denne brukeren for å si direkte til @Maskinfører at jeg kondolerer. 

Så det er en annen SVK-bruker her på forumet som dere Tvillingene og Maskinfører følger. Det er ikke meg. 

Jeg det det deg har sittet og tenkt på deg siden jeg ble suspendert og har håpet at flere ville komme hit Tusen takk for kondolansen @SVK2 det varmer 🥰❤️🌹

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Maskinfører said:

Jeg det det deg har sittet og tenkt på deg siden jeg ble suspendert og har håpet at flere ville komme hit Tusen takk for kondolansen @SVK2 det varmer 🥰❤️🌹

Tusen takk.  Vet ikke hvor mye jeg kommer til å være på diskusjon.no. Men hadde veldig lyst til å si kondolerer direkte til deg. 

Har savnet både deg og @Entern

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Just now, Maskinfører said:

Ja tusen takk @SVK2 mulig jeg kommer en liten tur på KG når suspensjon går ut 29 Desember 🌹🌹 veldig pent gjort av deg kjenner du Topsi ? 

Håper absolutt du kommer tilbake 29. desember.  Kanskje du også kan komme innom på nyttårsaften.  Det pleier å være en nyttårtråd hvor vi kan si gratulerer til hverandre. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
SVK2 skrev (6 minutter siden):

Håper absolutt du kommer tilbake 29. desember.  Kanskje du også kan komme innom på nyttårsaften.  Det pleier å være en nyttårtråd hvor vi kan si gratulerer til hverandre. 

Ja jeg skal prøve på det om den er på skjønte ikke noe av den suspensjonen enten var det 29 Desember 2023 eller 29 Desember 2026 ett av disse 2 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Maskinfører said:

Kunne du fortalt henne om pappa ? hun er sykepleier og katteelsker og jeg snakket mye med henne for jeg hadde så mange spørsmål om hva som skjedde med pappa og hvorfor det gjør sånn og sånn ? 🌹

Sendte melding til Topsi nå. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Mine roser går til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Vet at de har hatt det tøft i sine yngre dager. Vet at de har kommet ganske langt i livet sitt. Ser fremdeles at de har utfordring og mestre. Og åpenheten demmes. 🌹🌹
Også gir jeg rose til @MR SPEED. Det er rett og selt hans åpenhet, og har litt av et temperamang til tider. Det har jeg klart og leve med. Han mener ikke noe vondt ment med det, hvis han ikke har dagen sin. Det handler rett og slett bare om og være tålmodighet med Mr-$. 🌹

Også gir jeg bøtte hvis med en roser til både 🌹 @N-4K0, 🌹 @Pliscin, 🌹 Appelsinselger (som ikke er her inne lenger, savner henne sånn 😔), 🌹 @SprengeMobil, 🌹 @Scarvo, 🌹 @Sviskepott, 🌹 @MartinGS, 🌹 @WeirdFace, 🌹 @Arizona, 🌹 @MR SPEED, 🌹 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) der går det mest under vennskap og bekjentskap.

Frykt ikke @Maskinfører, @Entern og @CorvusCorax dere er ikke så langt unna for og få en rose hver fra meg også. 🤗🤗🤗

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden):

Mine roser går til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Vet at de har hatt det tøft i sine yngre dager. Vet at de har kommet ganske langt i livet sitt. Ser fremdeles at de har utfordring og mestre. Og åpenheten demmes. 🌹🌹
Også gir jeg rose til @MR SPEED. Det er rett og selt hans åpenhet, og har litt av et temperamang til tider. Det har jeg klart og leve med. Han mener ikke noe vondt ment med det, hvis han ikke har dagen sin. Det handler rett og slett bare om og være tålmodighet med Mr-$. 🌹

Også gir jeg bøtte hvis med en roser til både 🌹 @N-4K0, 🌹 @Pliscin, 🌹 Appelsinselger (som ikke er her inne lenger, savner henne sånn 😔), 🌹 @SprengeMobil, 🌹 @Scarvo, 🌹 @Sviskepott, 🌹 @MartinGS, 🌹 @WeirdFace, 🌹 @Arizona, 🌹 @MR SPEED, 🌹 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) der går det mest under vennskap og bekjentskap.

Frykt ikke @Maskinfører, @Entern og @CorvusCorax dere er ikke så langt unna for og få en rose hver fra meg også. 🤗🤗🤗

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene gir deg roser tilbake. For det fortjener du vår gode og snille venn @TheDarkSycamore - SCM🌹🌹🥰🥰

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (4 timer siden):

Mine roser går til @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ). Vet at de har hatt det tøft i sine yngre dager. Vet at de har kommet ganske langt i livet sitt. Ser fremdeles at de har utfordring og mestre. Og åpenheten demmes. 🌹🌹
Også gir jeg rose til @MR SPEED. Det er rett og selt hans åpenhet, og har litt av et temperamang til tider. Det har jeg klart og leve med. Han mener ikke noe vondt ment med det, hvis han ikke har dagen sin. Det handler rett og slett bare om og være tålmodighet med Mr-$. 🌹

Også gir jeg bøtte hvis med en roser til både 🌹 @N-4K0, 🌹 @Pliscin, 🌹 Appelsinselger (som ikke er her inne lenger, savner henne sånn 😔), 🌹 @SprengeMobil, 🌹 @Scarvo, 🌹 @Sviskepott, 🌹 @MartinGS, 🌹 @WeirdFace, 🌹 @Arizona, 🌹 @MR SPEED, 🌹 @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) der går det mest under vennskap og bekjentskap.

Frykt ikke @Maskinfører, @Entern og @CorvusCorax dere er ikke så langt unna for og få en rose hver fra meg også. 🤗🤗🤗

Tusen takk denne var skikkelig fin syns jeg 🥰🌹🌹🌹

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...