Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 timer siden):

Dette er en tråd som Cassidy Tvillingene oppretter som heter Dagens Rose.🌹🌹 Meningen med denne tråden er at vi skal gi dagens rose til en bruker vi mener fortjener en rose, enten om brukeren har vært hjelpsom snill, eller trenger en oppmuntring.🥰🥰

Vi gir Dagens Rose til @Maskinfører For vi mener at du fortjener den, for vi vet hvor tøft du har det nå med din fars bortgang. Vi tenker på deg og vi er her på forumet for deg.🌹🌹

 

N-4K0 skrev (10 timer siden):

Jeg er enig og gir også Dagens Rose til @Maskinfører 🌹

Enig, vil også gi rose til @Maskinfører for jeg tenker mye på han og hvordan han har det nå 🌹

SVK2 skrev (8 timer siden):

Tusen takk.  Vet ikke hvor mye jeg kommer til å være på diskusjon.no. Men hadde veldig lyst til å si kondolerer direkte til deg. 

Har savnet både deg og @Entern

Hei SVK hyggelig å se deg 😊

Jeg har savnet deg og 😊 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (På 20.12.2023 den 11:33 AM):

Hei Topsi og takk ❤️🌹 ja det er veldig trist på vei til begravelsesbyrået for seremoni så kontakter deg etterpå 

Hei @Maskinfører, jeg kan desverre ikke sende pm her inne, kanskje jeg har vært her for kort tid, vet ikke. Ønsker deg alt godt nå i jula, vet det vil bli tomt 💔 pm meg på KG når du er tilbake.... 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Topsi skrev (3 timer siden):

Hei @Maskinfører, jeg kan desverre ikke sende pm her inne, kanskje jeg har vært her for kort tid, vet ikke. Ønsker deg alt godt nå i jula, vet det vil bli tomt 💔 pm meg på KG når du er tilbake.... 

Hei @Topsi Ja jeg tror det tusen takk ønsker deg også alt godt i jula ja det vil bli veldig tomt også :( ja jeg skal det det blir ikke noe før 29 Desember suspendert fram til det ❤️💔 begravelsen er 29 Desember klokken 10:30 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...