Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Rosenkoepfe_Medium_D45-5cm_8St_rot_RME-3

Det var en følelse hos meg da min far dro videre og en ny voksenhet tok plass på en annen måte enn før. 
Antagelig er det av alle slike vanskelige hendelser at en kommer seg videre inn i sin egen virkelige voksenhet.
Alt er der av en grunn og en må komme seg igjennom det på sitt eget vis. God dag til deg fra meg. :) 

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Entern skrev (38 minutter siden):

 

Enig, sender også gode tanker og roser til @Maskinfører🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

 

N-4K0 skrev (1 time siden):

5 roser for årets 5 siste dager går atter en gang til @Maskinfører 

🌹🌹🌹🌹🌹

 

Trippelure skrev (4 timer siden):

Dagens rose på årets siste dag går til @Maskinfører 🌹😊 Valpen og jeg sender deg gode tanker og de beste ønsker for året som kommer. Og vi håper at du og kattene får det bedre og bedre 🌹🍀😻😻😊🐶🥰 

Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Sviskepott skrev (16 minutter siden):

Rosenkoepfe_Medium_D45-5cm_8St_rot_RME-3

Det var en følelse hos meg da min far dro videre og en ny voksenhet tok plass på en annen måte enn før. 
Antagelig er det av alle slike vanskelige hendelser at en kommer seg videre inn i sin egen virkelige voksenhet.
Alt er der av en grunn og en må komme seg igjennom det på sitt eget vis. God dag til deg fra meg. :) 

🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 timer siden):

Dagens rose på årets siste dag går til @Maskinfører 🌹😊 Valpen og jeg sender deg gode tanker og de beste ønsker for året som kommer. Og vi håper at du og kattene får det bedre og bedre 🌹🍀😻😻😊🐶🥰 

Tusen takk det varmer med gode ord og tanker fine roser også  🌹🥰 hils tilbake til valpen 🥰❤️🐶🐕 kattene hilser også tilbake til dere 😻😻😻😻🐶🐶🐕🐕 ja det håper vi også 😻😻🐶🐶🐶🐕🐕🐕🌹🥰❤️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Tusen takk det varmer med gode ord og tanker fine roser også  🌹🥰 hils tilbake til valpen 🥰❤️🐶🐕 kattene hilser også tilbake til dere 😻😻😻😻🐶🐶🐕🐕 ja det håper vi også 😻😻🐶🐶🐶🐕🐕🐕🌹🥰❤️

🥰🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Tusen takk det varmer med gode ord og tanker fine roser også  🌹🥰 hils tilbake til valpen 🥰❤️🐶🐕 kattene hilser også tilbake til dere 😻😻😻😻🐶🐶🐕🐕 ja det håper vi også 😻😻🐶🐶🐶🐕🐕🐕🌹🥰❤️

🌹😻😻😍🐶🥳🥰🎉 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...