Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sliter også med å få sove om sommeren, når det er altfor lyst, vi må henge svarte pledd foran vinduene hjemme om sommeren, spesielt når det er fint klarvær i Bergen.:yes::yes:

Jeg har noen lystette gardiner, de stenger ute det meste av lyset 🐶🥰

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Ja, vet du, jeg kom ikke på den før jeg nettopp leste dette 😝

Du må ikke glemme det, det er en fin tradisjon 🐶🥰 Kan du ikke sette på en fast alarm hver torsdagskveld bare for å huske å poste den? PlisPlisPliiiiiis 😁😆

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Det er bra, men Cassidy Tvillingene synes at tropevarme er det aller verste med hele sommeren.:yes::yes:

Helt enig 🥳 Jeg er ikke noe særlig glad i varmere enn 24°C på dagtid. Kan tåle et par grader varmere om det er svalende vind. På natta vil jeg helst ikke ha det varmere enn 15°C. Jeg føler jeg koker bort og får hodepine. 18-23°C er best sommertemperatur på dagtid syns jeg 😁🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Helt enig 🥳 Jeg er ikke noe særlig glad i varmere enn 24°C på dagtid. Kan tåle et par grader varmere om det er svalende vind. På natta vil jeg helst ikke ha det varmere enn 15°C. Jeg føler jeg koker bort og får hodepine. 18-23°C er best sommertemperatur på dagtid syns jeg 😁🐶🥰

Cassidy Tvillingene pleier å si at vi er fornøyde med 20 varmegrader om sommeren.😊😊

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Helt enig 🥳 Jeg er ikke noe særlig glad i varmere enn 24°C på dagtid. Kan tåle et par grader varmere om det er svalende vind. På natta vil jeg helst ikke ha det varmere enn 15°C. Jeg føler jeg koker bort og får hodepine. 18-23°C er best sommertemperatur på dagtid syns jeg 😁🐶🥰

Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader på dagtid og 10 varmegrader på nattestid er perfekte temperaturer om sommeren.😊😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader på dagtid og 10 varmegrader på nattestid er perfekte temperaturer om sommeren.😊😊

Helt enig, ikke for varmt, ikke for kaldt :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene synes at 20 varmegrader på dagtid og 10 varmegrader på nattestid er perfekte temperaturer om sommeren.😊😊

 

N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Helt enig, ikke for varmt, ikke for kaldt :) 

Enig 😊😊

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Helt enig 🥳 Jeg er ikke noe særlig glad i varmere enn 24°C på dagtid. Kan tåle et par grader varmere om det er svalende vind. På natta vil jeg helst ikke ha det varmere enn 15°C. Jeg føler jeg koker bort og får hodepine. 18-23°C er best sommertemperatur på dagtid syns jeg 😁🐶🥰

Enig 😀👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...