Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Eller black metal, trenger jo ikke å gå helt til death metal, men det hadde vært kult :) 

Cassidy Tvillingene liker når artister og band eksperimenterer med andre sjangere enn det som er deres greie, men vi gjetter at skikkelige blodfans av Metallica ikke hadde likt det så godt.😊😊😉😉

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
N-4K0 skrev (35 minutter siden):

Fikk nettopp en morsom tanke - hva hadde dere sagt hvis Metallica plutselig ga ut en ny låt i en fullstendig uventet sjanger, f.eks. disco eller EDM? 😂

Hvis det var bra musikk hadde jeg likt det jeg 🤪 Jeg liker alt som er bra 😁🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

God fredag ☺️ 

Trippelure skrev (15 timer siden):

Hvis det var bra musikk hadde jeg likt det jeg 🤪 Jeg liker alt som er bra 😁🐶🥰

Enig :thumbup: og jeg som digger EDM, trance, techno og sånt hadde digget en Metallica-låt i den typen sjanger, selvsagt forbeholdt at jeg likte selve låta.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, vi har begge to en finfredagskveld og vi håper at dere har det samme.♥️♥️

Det er godt å høre at dere har det fint 💚💚🐶🥰 Tusen❤️takk , vi har det også fint nå. Men jeg har hatt en veldig travel dag og sovna da jeg kom hjem i stad. Føler meg litt småuggen pga det da, er ikke så godt for meg å sove så tungt og lenge (4timer 😲) midt på dagen. Men sånn går det når jeg ikke får sove og natterangler på her på forumet 😁

N-4K0 skrev (6 minutter siden):

God fredag til deg og den skjønne borderhuskyen din 🥰

Tusen❤️takk 😊🐶🥰 Han ligger og sover tungt nå. Han har hatt en periode hvor han har sovet og spist lite, men det ser ut til å ha gitt seg nå. Det er ganske vanlig når valper starter på puberteten sin og har vært litt stress, så de er godt han har roet seg litt 😁

Glemte du å poste den fredags-snutten din i går? Jeg savnet den 😜

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det er godt å høre at dere har det fint 💚💚🐶🥰 Tusen❤️takk , vi har det også fint nå. Men jeg har hatt en veldig travel dag og sovna da jeg kom hjem i stad. Føler meg litt småuggen pga det da, er ikke så godt for meg å sove så tungt og lenge (4timer 😲) midt på dagen. Men sånn går det når jeg ikke får sove og natterangler på her på forumet 😁

Tusen❤️takk 😊🐶🥰 Han ligger og sover tungt nå. Han har hatt en periode hvor han har sovet og spist lite, men det ser ut til å ha gitt seg nå. Det er ganske vanlig når valper starter på puberteten sin og har vært litt stress, så de er godt han har roet seg litt 😁

Glemte du å poste den fredags-snutten din i går? Jeg savnet den 😜

Cassidy Tvillingene vet hvordan det er å natterangle, vi er to meget erfarne forumsnatteranglere.😉😉🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet hvordan det er å natterangle, vi er to meget erfarne forumsnatteranglere.😉😉🥰🥰

Jeg er en ganske erfaren natterangler selv, har blitt mye av det opp igjennom åra pga generelle søvnproblemer og i perioder mye mareritt. Prøver å ha en litt bedre døgnrytme, men det sprekker innimellom 😁🤪🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Jeg er en ganske erfaren natterangler selv, har blitt mye av det opp igjennom åra pga generelle søvnproblemer og i perioder mye mareritt. Prøver å ha en litt bedre døgnrytme, men det sprekker innimellom 😁🤪🐶🥰

Cassidy Tvillingene ble natteranglere da vi var 13-14-15 år, siden vi drev mye med døgning da vi gikk på ungdomsskolen.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene ble natteranglere da vi var 13-14-15 år, siden vi drev mye med døgning da vi gikk på ungdomsskolen.:yes::yes:

Jeg har natteranglet hele livet... 😁 Det er ganske vanlig for folk mes aspergers syndrom å ha mindre behov for søvn enn folk flest. Så jeg har alltid sovnet sist og våknet først. Husker jeg var mye våken mens alle andre sov da jeg var liten. Moren min har også sagt at jeg sov lite allerede som baby. Men det er også endel på autismespekteret som kan gå våken i flere dager uten å bli særlig trøtte, jeg har det sånn i perioder. På sommeren sover jeg lite for jeg får så mye energi av alt lyset. For å si det sånn, jeg var døgnemester i ungdomstiden 🤪🤣🤣🤣🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 minutter siden):

Jeg har natteranglet hele livet... 😁 Det er ganske vanlig for folk mes aspergers syndrom å ha mindre behov for søvn enn folk flest. Så jeg har alltid sovnet sist og våknet først. Husker jeg var mye våken mens alle andre sov da jeg var liten. Moren min har også sagt at jeg sov lite allerede som baby. Men det er også endel på autismespekteret som kan gå våken i flere dager uten å bli særlig trøtte, jeg har det sånn i perioder. På sommeren sover jeg lite for jeg får så mye energi av alt lyset. For å si det sånn, jeg var døgnemester i ungdomstiden 🤪🤣🤣🤣🐶🥰

Cassidy Tvillingene tenker at hvis du hadde bodd i Nord Norge, så hadde du fått mye energi av dagslyset om sommeren siden de har midnattssol og lyst hele døgnet om sommeren.😊😊

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene tenker at hvis du hadde bodd i Nord Norge, så hadde du fått mye energi av dagslyset om sommeren siden de har midnattssol og lyst hele døgnet om sommeren.😊😊

Jeg var og gikk beitetilsyn i nord Norge med midnattsol i 2 uker. Jeg sov nesten ingenting og var ganske gåen da jeg kom meg sørover igjen, så det vet jeg 😬🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Jeg var og gikk beitetilsyn i nord Norge med midnattsol i 2 uker. Jeg sov nesten ingenting og var ganske gåen da jeg kom meg sørover igjen, så det vet jeg 😬🤣🤣🤣

Cassidy Tvillingene sliter også med å få sove om sommeren, når det er altfor lyst, vi må henge svarte pledd foran vinduene hjemme om sommeren, spesielt når det er fint klarvær i Bergen.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...