Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden):

 

Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintorsdagskveld.♥️♥️

Tusen❤️takk, vi har det strålende flott og håper dere også har det og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har smakt smalahove, vi synes at det er skikkelig godt. Smaken minner om smaken på pinnekjøtt.😋😋

Jeg har aldri smakt det og jeg har nok aldri tenkt til å smake det heller. Det visuelle blir litt for kraftig kost for meg... 😬Jeg har spist pinnekjøtt mange ganger da, og det var godt 😁

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Tusen❤️takk, vi har det strålende flott og håper dere også har det og koser dere 🍀☘️💚💚🐶🥰

Jeg har aldri smakt det og jeg har nok aldri tenkt til å smake det heller. Det visuelle blir litt for kraftig kost for meg... 😬Jeg har spist pinnekjøtt mange ganger da, og det var godt 😁

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, vi har en fin kveld, og vi er glade for å høre at dere har det også.♥️♥️

Vi tror at hvis du liker pinnekjøtt, så kommer du også til å like smalahove for smalahove og pinnekjøtt er veldig like på smak.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, vi har en fin kveld, og vi er glade for å høre at dere har det også.♥️♥️

Vi tror at hvis du liker pinnekjøtt, så kommer du også til å like smalahove for smalahove og pinnekjøtt er veldig like på smak.😊😊

Det er godt å høre at dere har det fint 💚💚🐶🥰 

Jeg spiser ikke pinnekjøtt lenger (har sluttet å spise kjøtt, men spiser fortsatt fisk innimellom), dessuten har jeg litt problemer med å se på at jeg spiser et hode 😬 Men jeg kan tenke meg at det smaker ganske likt som pinnekjøtt 😉

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (8 minutter siden):

Det er godt å høre at dere har det fint 💚💚🐶🥰 

Jeg spiser ikke pinnekjøtt lenger (har sluttet å spise kjøtt, men spiser fortsatt fisk innimellom), dessuten har jeg litt problemer med å se på at jeg spiser et hode 😬 Men jeg kan tenke meg at det smaker ganske likt som pinnekjøtt 😉

Ok, Cassidy Tvillingene spiser mye fisk, men vi kunne aldri ha sluttet å spise kjøtt, for vi er burgerelskere vet du.🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Ok, Cassidy Tvillingene spiser mye fisk, men vi kunne aldri ha sluttet å spise kjøtt, for vi er burgerelskere vet du.🥰🥰

Ja det vet jeg 😆 Jeg sluttet å spise kjøtt da jeg var 11, fordi jeg syns så synd på dyra 🙃 Jeg har ikke spist kjøtt på mange år og savner det ikke. Har hatt mange lange perioder uten fisk også. Husker egentlig ikke så godt hvordan kjøtt smaker heller, men da jeg var liten var jeg veldig kresen på kjøtt, likte best viltkjøtt, spekemat og pinnekjøtt. Husker at det var mye kjøtt jeg ikke likte og måtte tvinge i meg. Om 4 år og 4 mnd har jeg vært kjøttfri i 3/4 av livet mitt 😮😁

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Ja det vet jeg 😆 Jeg sluttet å spise kjøtt da jeg var 11, fordi jeg syns så synd på dyra 🙃 Jeg har ikke spist kjøtt på mange år og savner det ikke. Har hatt mange lange perioder uten fisk også. Husker egentlig ikke så godt hvordan kjøtt smaker heller, men da jeg var liten var jeg veldig kresen på kjøtt, likte best viltkjøtt, spekemat og pinnekjøtt. Husker at det var mye kjøtt jeg ikke likte og måtte tvinge i meg. Om 4 år og 4 mnd har jeg vært kjøttfri i 3/4 av livet mitt 😮😁

Cassidy Tvillingene var veganere i to år faktisk fra vi var 14-16 år, men vi fikk så mye mangle av proteiner og forskjellige ting i kroppene våre at vi nesten ble syke. Så vi måtte bare begynne å spise kjøtt igjen.😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Hei vår gode venn, Cassidy Tvillingene håper at du har en fintorsdagskveld.♥️♥️

Hei gode venner 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ jeg er forkjølt men har det ellers bra 😊 håper dere har det bra 😊😊

Lenke til kommentar
Entern skrev (Akkurat nå):

Hei gode venner 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️ jeg er forkjølt men har det ellers bra 😊 håper dere har det bra 😊😊

Cassidy Tvillingene har en fintorsdagskveld begge to, og vi er glade for at du også har det fint. Og vi ønsker deg fortsatt Godbedring med forkjølelsen din.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har en fintorsdagskveld begge to, og vi er glade for at du også har det fint. Og vi ønsker deg fortsatt Godbedring med forkjølelsen din.♥️♥️

Godt å høre 😊😊☺️☺️ Tusen takk 😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...