Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Jepp, men Cassidy Tvillingene er litt late der.😉😉

Ikke si det:thumbs: kjøpe dere en robot støvsuger så kan dere sitte daffe realt da vi kaler den doven(CC)dyret da husk da slipper støvsuge da 😛😛

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

 

Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️

 

Entern skrev (2 timer siden):

Og vi tenker på dere, gode tvillinger 😊😊☺️☺️🍀🍀☘️☘️💚💚

 Jeg tenker også, helt enig 😃🐶🥰🥳

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene liker kombo av laks og ørret.😋😋

Ørret har finere kjøtt og bedre smak enn laks. Og så vil jeg ikke støtte lakseoppdrettsnæringen som har fått frikort til å forurense sjø og fjorder, laks som rømmer og ødelegger villlaksen, sykdom og drit er det også på oppdrettslaksen, stakkars oppdrettslaks. Jeg tror ikke den er sunn heller, for den får ikke mat å spise som er naturlig å spise for en laks. Sorry om jeg ødela laksen for noen nå, men den næringen syns jeg virkelig ikke noe om :realmad:

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (13 minutter siden):

Ørret har finere kjøtt og bedre smak enn laks. Og så vil jeg ikke støtte lakseoppdrettsnæringen som har fått frikort til å forurense sjø og fjorder, laks som rømmer og ødelegger villlaksen, sykdom og drit er det også på oppdrettslaksen, stakkars oppdrettslaks. Jeg tror ikke den er sunn heller, for den får ikke mat å spise som er naturlig å spise for en laks. Sorry om jeg ødela laksen for noen nå, men den næringen syns jeg virkelig ikke noe om :realmad:

Cassidy Tvillingene ser litt den, vi har hørt og lest at det er jævlig mye antibiotika i oppdrettslaks, de eldre i Bergen vi snakker med kaller Oppdrettslaksen for morderlaks, som har utryddet villaksen.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ser litt den, vi har hørt og lest at det er jævlig mye antibiotika i oppdrettslaks, de eldre i Bergen vi snakker med kaller Oppdrettslaksen for morderlaks, som har utryddet villaksen.:yes::yes:

Det har de desverre rett i, det er en økologisk tragedie. Og alt kunne vært unngått om de hadde lukkede merder og skikkelig kontroll. Og de har hatt råd til det i mange år, men det er viktigere med miliardoverskudd og penger, penger, penger, enn å ta vare på naturen 😥 Uff jeg kan ikke tenke for mye på det, det er sånne ting jeg kan bli skikkelig deppa av og gråte over om jeg tenker for lenge på det. Jeg får jo ikke gjort noe med det heller, alle vet at det er sånn men ingen gjør noe, for penga rår og bestemmer. 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Det har de desverre rett i, det er en økologisk tragedie. Og alt kunne vært unngått om de hadde lukkede merder og skikkelig kontroll. Og de har hatt råd til det i mange år, men det er viktigere med miliardoverskudd og penger, penger, penger, enn å ta vare på naturen 😥 Uff jeg kan ikke tenke for mye på det, det er sånne ting jeg kan bli skikkelig deppa av og gråte over om jeg tenker for lenge på det. Jeg får jo ikke gjort noe med det heller, alle vet at det er sånn men ingen gjør noe, for penga rår og bestemmer. 

Cassidy Tvillingene vet nok at det dessverre er pengepolitikk som styrer alt.😢😢

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...