Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godsøndagsmorgen.👨‍🦰👩‍🦰

 

Entern skrev (2 timer siden):

God søndagsmorgen 😊😊😊

Tusen❤️takk 😊 God søndag til dere 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

God søndag :) jeg var på besøk hos faren min på fredagskvelden og han kommer sannsynligvis en tur hit i ettermiddag :) 

Tusen❤️takk og god søndag tilbake til deg 😃 Det hørtes koselig ut! Håper han kommer og at dere får det hyggelig sammen 🍀☘️🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Takk for det :) det blir som regel prat om forskjellige ting, bl.a. hva som kommer på kino, for jeg har jevnlig gått på kino med en kompis i flere år og begynte etterhvert å spørre pappa om han ville være med og han er med på de fleste filmene.

Ellers pleier jeg å vise ham hva jeg driver med i Minecraft :p noe som minner meg på at jeg har et par ametystgeodebilder til deg :) 

image.thumb.png.74d738c5b01a5afbba28038b9b456d2c.png

image.thumb.png.55350611341c8d6369dcd5bbc7eff8b6.png

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (58 minutter siden):

Takk for det :) det blir som regel prat om forskjellige ting, bl.a. hva som kommer på kino, for jeg har jevnlig gått på kino med en kompis i flere år og begynte etterhvert å spørre pappa om han ville være med og han er med på de fleste filmene.

Ellers pleier jeg å vise ham hva jeg driver med i Minecraft :p noe som minner meg på at jeg har et par ametystgeodebilder til deg :) 

image.thumb.png.74d738c5b01a5afbba28038b9b456d2c.png

image.thumb.png.55350611341c8d6369dcd5bbc7eff8b6.png

😃🤩😍🐶🥰 Hurra 🥳 De var enda finere enn den første du viste meg! Tusen❤️takk 🤩🐶🥰

Så koselig at dere går på kino sammen! Jeg går skjeldent på kino selvom det er mange filmer jeg kunne tenke meg å se. Blir så irritert på at folk bråker, og spesiellt at de trykker på mobilen sin og lyser opp 🤨 Men det største problemet mitt er at jeg blir så trøtt av å være i kinosal, jeg har flere ganger sovnet 😬🤣🤣🤣

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (12 minutter siden):

😃🤩😍🐶🥰 Hurra 🥳 De var enda finere enn den første du viste meg! Tusen❤️takk 🤩🐶🥰

Så koselig at dere går på kino sammen! Jeg går skjeldent på kino selvom det er mange filmer jeg kunne tenke meg å se. Blir så irritert på at folk bråker, og spesiellt at de trykker på mobilen sin og lyser opp 🤨 Men det største problemet mitt er at jeg blir så trøtt av å være i kinosal, jeg har flere ganger sovnet 😬🤣🤣🤣

Disse bildene tok jeg selv av en tilfeldig geode jeg fant, og ja, det blir egentlig alltid bedre siden man kan velge hva slags vinkler man vil vise :) 

Hehe, å sovne i en kinosal, bil, buss e.l. er noe jeg ikke klarer, jeg må ligge på noe behagelig og ha det helt mørkt for å klare å sovne. Og den lokale kinoen har ikke gode nok seter heller, men det er egentlig en sal i rådhuset som brukes til kommunestyremøter og som også tjener som kinosal.
Heldigvis er det sjelden det forekommer bråk og mobilbruk o.l. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (7 timer siden):

Takk for det :) det blir som regel prat om forskjellige ting, bl.a. hva som kommer på kino, for jeg har jevnlig gått på kino med en kompis i flere år og begynte etterhvert å spørre pappa om han ville være med og han er med på de fleste filmene.

Ellers pleier jeg å vise ham hva jeg driver med i Minecraft :p noe som minner meg på at jeg har et par ametystgeodebilder til deg :) 

image.thumb.png.74d738c5b01a5afbba28038b9b456d2c.png

image.thumb.png.55350611341c8d6369dcd5bbc7eff8b6.png

♥️♥️ Cassidy Tvillingene synes at det er kule bilder.🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

 

Cassidy Tvillingene håper at dere har en finsøndagskveld.♥️♥️

Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har en fin søndagskveld, og koser dere med snop, snacks og brus 😉🍀☘️💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (6 minutter siden):

Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har en fin søndagskveld, og koser dere med snop, snacks og brus 😉🍀☘️💚💚🐶🥰

Cassidy Tvillingene koser oss masse i kveld, vi er glade for å høre at dere har det fint. Og vi håper at dere også koser dere i kveld.♥️♥️

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (9 minutter siden):

Tusen❤️takk 😃 Vi har det fint og håper at dere også har en fin søndagskveld, og koser dere med snop, snacks og brus 😉🍀☘️💚💚🐶🥰

Den beste typen SSB - snop, snacks og brus :p 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (34 minutter siden):

Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du har en finsøndagskveld.♥️♥️

Vi har også en finkveld, vi var litt slitne før i dag, men vi har fått sovet lenge i dag så nå er vi uthvilte begge to.😊😊

Godt å høre 😊😊☺️☺️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...