Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vil ikke ha sånn trolling og spamming med lenker til sånne ekle sider her inne i denne hyggelige og koselige tråden her. Alle som legger ut sånt her de rapporterer vi. Og så blir disse brukerne ført opp på ignoreringslisten vår.:yes::yes:

Helt enig :yes: Nå er det dobbeltrapportert :dremel:

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Excuse me, I believe it's triple :D 

Nice😎👍

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene rapporterte dette samme både på fredag, lørdag og søndag. Vi lurer på om det er samme person som har tre brukere her inne??🤔🤔

Alle brukerne var helt nyopprettede bare et par minutter før de linkene ble postet, jeg gikk inn på profilene og sjekket. Jeg rapporterte de i går, det var i flere tråder enn bare pratetrådene 🤔 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Nice😎👍

Alle brukerne var helt nyopprettede bare et par minutter før de linkene ble postet, jeg gikk inn på profilene og sjekket. Jeg rapporterte de i går, det var i flere tråder enn bare pratetrådene 🤔 

Cassidy Tvillingene har møtt på en del sånne brukere her inne disse årene vi har vært medlemmer her, vi tror at dette er personer som oppretter brukere bare for å trolle og spamme i så mange tråder som mulig, og så forsvinner de her ifra igjen.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene har møtt på en del sånne brukere her inne disse årene vi har vært medlemmer her, vi tror at dette er personer som oppretter brukere bare for å trolle og spamme i så mange tråder som mulig, og så forsvinner de her ifra igjen.:yes::yes:

De siste dagene har de bare postet i 3-5 tråder, det så jeg da jeg gikk inn på profilene deres. Håper de gir seg med sånt tull 😠

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

De siste dagene har de bare postet i 3-5 tråder, det så jeg da jeg gikk inn på profilene deres. Håper de gir seg med sånt tull 😠

Det håper Cassidy Tvillingene også, vi rapporterer de og så kommer de på listen vår over ignorerte brukere. Hvis de holder på med sånt tull.☹️☹️👎👎

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Det håper Cassidy Tvillingene også, vi rapporterer de og så kommer de på listen vår over ignorerte brukere. Hvis de holder på med sånt tull.☹️☹️👎👎

Det er bra 😉👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...