Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vet nok at det dessverre er pengepolitikk som styrer alt.😢😢

Ja, det er tragisk at verden er sånn. Men vi får gjøre så godt vi kan selv på å ikke la oss styre for mye av det 😊 Og jo flere som skjønner og ser det, jo større er sjangsen for at det endrer seg. Jeg har håp. Der er bra med internett og at så mye informasjon spres til veldig mange. For at det skal bli en forandring må mange nok bli klar over det som er galt og ønske å gjøre noe med det. Og jo flere som gjør det, jo større er sjangsen for at noen kommer opp med en smart løsning :dremel: 🍀☘️🤞😁

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Ja, det er tragisk at verden er sånn. Men vi får gjøre så godt vi kan selv på å ikke la oss styre for mye av det 😊 Og jo flere som skjønner og ser det, jo større er sjangsen for at det endrer seg. Jeg har håp. Der er bra med internett og at så mye informasjon spres til veldig mange. For at det skal bli en forandring må mange nok bli klar over det som er galt og ønske å gjøre noe med det. Og jo flere som gjør det, jo større er sjangsen for at noen kommer opp med en smart løsning :dremel: 🍀☘️🤞😁

Cassidy Tvillingene støtter deg 100% der vi.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Jeg syns ørret er bedre enn laks 😎

Jeg syns de smaker så likt at det gjør liten til ingen forskjell, men for min del er laks hakket bedre på smak. Men i det store og det hele smaker de så likt for min del at det er det samme.

Men godt er det uansett, stekt laks eller ørret med poteter og rømme 🤤

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Jeg syns de smaker så likt at det gjør liten til ingen forskjell, men for min del er laks hakket bedre på smak. Men i det store og det hele smaker de så likt for min del at det er det samme.

Men godt er det uansett, stekt laks eller ørret med poteter og rømme 🤤

Cassidy Tvillingene pleier å spise en kombo av laks og ørret vi.😋😋

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en god tur.🐶🐶🥰🥰

Tusen❤️takk, vi hadde en kjempefin tur. Og så har rødstrupen begynnt å synge om natten og jeg syns det er så pent å høre på den 😍🐶🥰

N-4K0 skrev (16 minutter siden):

Jeg syns de smaker så likt at det gjør liten til ingen forskjell, men for min del er laks hakket bedre på smak. Men i det store og det hele smaker de så likt for min del at det er det samme.

Men godt er det uansett, stekt laks eller ørret med poteter og rømme 🤤

Ja enig i det 🥳 Jeg elsker ørret med poteter og rømme. Jeg liker best poteter med skall og salt, pepper og smør på. Og så vil jeg ha rømme på ørreten. Poteter med salt, pepper og smør er noe av det aller beste jeg vet å spise 😋🤩🥰 Og får jeg det beste jeg vet å drikke til, nemlig eplemost så er det et kongemåltid for meg 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

Tusen❤️takk, vi hadde en kjempefin tur. Og så har rødstrupen begynnt å synge om natten og jeg syns det er så pent å høre på den 😍🐶🥰

Ja enig i det 🥳 Jeg elsker ørret med poteter og rømme. Jeg liker best poteter med skall og salt, pepper og smør på. Og så vil jeg ha rømme på ørreten. Poteter med salt, pepper og smør er noe av det aller beste jeg vet å spise 😋🤩🥰 Og får jeg det beste jeg vet å drikke til, nemlig eplemost så er det et kongemåltid for meg 😁

Cassidy Tvillingene er veldig glade i å høre på fuglesang.🥰🥰

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Nam Nam, sier Cassidy Tvillingene. Inviterer du oss på middag??😉😉😋😋

 

N-4K0 skrev (9 minutter siden):

Larret? Ørks? Nei, øks! 😁

Stekt øks med pottit og rømme!

Ja inviter oss på middag 😁😋🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...