Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk besøk av sexy rørlegger og nå er jeg forelska, hvordan kan jeg hinte til han?


Gjest 53147...3cb

Anbefalte innlegg

Gjest 53147...3cb

Yooo 

 

Det var en kar som kom for å fikse vaskemaskinen idag, han var så daddy omd! Stemmen hans var nam asf, shiii he wants meee :P anyways han er sånn 25 år tror jeg, sikkert har dame): Men det stopper ikke meg 😭 if I want it I'm gonna get it, så lenge han ikke har kids 💀 men lzm hvordan kan jeg få han hit igjen, kan jeg bare si at vaskemaskinen trengs å fikses igjen (men vaskemaskinen er jo ikke ødelagt så ugh) så han kommer tilbake ? Hadde ikke turt å gjøre noe eller hinte til at jg liker han om han kom hit uans, hadde stått der som en raring. Har nr hans da , og han sa jeg skulle ringe om dt var noe, men han mente sikkert bare ang maskinen, men jeg tror ikke han vet jeg liker han. Han virker bare så mature og ikke sånn lil kids på min alder, virker snill og. Jg har allerede imagina fremtiden våres, vi skal få 30 kids sammen, han er så babygurl 👀 Begynner å bli betatt etter 1 dag, jeg trenger hjelp asap!!! Jeg vil vite hvem han er, men how? Tror ikke nummeret jeg har er hans personlig nummer, dt er bare en sånn rørlegger nummeret for denne byen, men han sendte meg også melding på hans personlig nummer for sånn faktura😏 yk what that means .. neida Jeg tror ikke jeg har sjanse tho, er bare delulu asf 🥲 next mission er at jeg skal gjøre black magic på han sånn at han liker meg for alltid, om karen ikke vil like meg frivillig, eller hvis jeg jager han vekk med min retard personlighet, som jeg alltid ender opp med å gjøre😴

Anonymous poster hash: 53147...3cb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 53147...3cb skrev (14 minutter siden):

Yooo 

 

Det var en kar som kom for å fikse vaskemaskinen idag, han var så daddy omd! Stemmen hans var nam asf, shiii he wants meee :P anyways han er sånn 25 år tror jeg, sikkert har dame): Men det stopper ikke meg 😭 if I want it I'm gonna get it, så lenge han ikke har kids 💀 men lzm hvordan kan jeg få han hit igjen, kan jeg bare si at vaskemaskinen trengs å fikses igjen (men vaskemaskinen er jo ikke ødelagt så ugh) så han kommer tilbake ? Hadde ikke turt å gjøre noe eller hinte til at jg liker han om han kom hit uans, hadde stått der som en raring. Har nr hans da , og han sa jeg skulle ringe om dt var noe, men han mente sikkert bare ang maskinen, men jeg tror ikke han vet jeg liker han. Han virker bare så mature og ikke sånn lil kids på min alder, virker snill og. Jg har allerede imagina fremtiden våres, vi skal få 30 kids sammen, han er så babygurl 👀 Begynner å bli betatt etter 1 dag, jeg trenger hjelp asap!!! Jeg vil vite hvem han er, men how? Tror ikke nummeret jeg har er hans personlig nummer, dt er bare en sånn rørlegger nummeret for denne byen, men han sendte meg også melding på hans personlig nummer for sånn faktura😏 yk what that means .. neida Jeg tror ikke jeg har sjanse tho, er bare delulu asf 🥲 next mission er at jeg skal gjøre black magic på han sånn at han liker meg for alltid, om karen ikke vil like meg frivillig, eller hvis jeg jager han vekk med min retard personlighet, som jeg alltid ender opp med å gjøre😴

Anonymous poster hash: 53147...3cb

God helg, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Jeg blir glad inni meg når noen fremdeles har prinsessedrømmer midt oppi all elendigheten som ellers foregår.

Men "hinting" fungerer oftest ikke så bra på mannfolk. Sendt han en sms å si det rett fra levra; at du *kremt* vanligvis aldri er så frempå men at du ikke kunne la dette gå fra deg. Har han lyst på en kaffe en dag?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 53147...3cb
Skandinav skrev (2 timer siden):

Jeg blir glad inni meg når noen fremdeles har prinsessedrømmer midt oppi all elendigheten som ellers foregår.

Men "hinting" fungerer oftest ikke så bra på mannfolk. Sendt han en sms å si det rett fra levra; at du *kremt* vanligvis aldri er så frempå men at du ikke kunne la dette gå fra deg. Har han lyst på en kaffe en dag?

Hva mener du med første setning?

Anonymous poster hash: 53147...3cb

Lenke til kommentar
Gjest 53147...3cb skrev (12 timer siden):

Hva mener du med første setning?

Prinsessedrømmer kan være drømmer om et å leve et eventyrlig liv.

Prinsessedrømmer er ofte forbundet med barndom og ungdom. De kan være inspirert av eventyr, filmer, bøker eller andre kulturelle referanser. Prinsesser representerer ofte skjønnhet, kjærlighet og lykke, og de kan være et symbol på håp og drømmer.

Prinsessedrømmer kan være et uttrykk for håp og optimisme. De kan gi barn og unge en følelse av at alt er mulig, og en bedre verden.

Uansett om prinsessedrømmer er positive eller negative, er de et viktig uttrykk for fantasi og kreativitet. De kan være en kilde til glede og inspirasjon, og de kan hjelpe til med å nå egne drømmer og mål.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Bet meg merke i at du har en meget spesiell skrivemåte.. tipper at du er sånn 50 ish, men føler deg som en 20 åring? Jeg hadde sett en film med en deilig mannlig karakter eller trålet googlet firmaet hans/trålet Facebook (hvis du ikke får han ut av hodet) og tatt kontakt på privaten. Skrevet en kort og sjarmerende beskjed og svarer han ikke så ville jeg tatt det som et hint og latt det fare. 

Det har vært noen hotte mannfolk hjemme hos meg også før, tro du meg. Men de er altså på jobb, på lik linje som personer i andre yrker, så det beste er vel å tenke "jaja, flott mann.." og fortsette med livet😅😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...