Gå til innhold

Hvordan og hva tenker du når du ser dette (bilde sko)


Anbefalte innlegg

  • Barbeint endret tittelen til Hvordan og hva tenker du når du ser dette (bilde sko)
Videoannonse
Annonse
Comma Chameleon skrev (På 16.11.2023 den 11:25 PM):

Ser helt jævlig ut er det jeg tenker, men har sikkert sine bruksområder. Same med disse "tå-skoene" som er som hansker for føttene.

Men dette er normale sneakers, hva er det du ikke likte med dem, jeg respekterer svaret, kunne bare ønsket litt mer utfyllende, hva er det du ikke liker ?

Lenke til kommentar
Barbeint skrev (2 timer siden):

Men dette er normale sneakers, hva er det du ikke likte med dem, jeg respekterer svaret, kunne bare ønsket litt mer utfyllende, hva er det du ikke liker ?

Dette er jo åpenbart ikke normale sneakers. Hvis du tror det så er det nok noen sosiale antenner som mangler, no offence. Det ser ut som noen har en fotfetish og vil vise fram føttene her.

Føtter er ekkelt. Det er en grunn til at man ikke går barbeint på besøk til noen. Man bruker sokker. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Comma Chameleon skrev (15 timer siden):

Dette er jo åpenbart ikke normale sneakers. Hvis du tror det så er det nok noen sosiale antenner som mangler, no offence. Det ser ut som noen har en fotfetish og vil vise fram føttene her.

Føtter er ekkelt. Det er en grunn til at man ikke går barbeint på besøk til noen. Man bruker sokker. 

Okey, ja skjønner, for meg er føtter og tær en helt naturlig ting på lik linje med andre kroppsdeler som hender, knær, ører osv, jeg går også uten sokker på besøk, tenker ikke at det er så fælt.Skjønner at mange synes det uten at jeg forstår hvorfor, men men vi ulike.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sovna skrev (13 timer siden):

Vel.. Tråden har du startet under temaet "mote og velvære", ikke seksualitet..

Hvis ikke, så er vel greia her ikke helt "alles in ordnung.."

Dette har da ingenting med seksualitet å gjøre, dette er et par med sko som jeg liker, jeg bruker ikke sokker fordi jeg liker det ikke, hvorfor må alt dreie seg om sex, det fatter jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...