Imaginacíon Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden 16 minutes ago, DukeNukem3d said: Grenser Frankrike, Storbritannia, Tyskland eller Danmark til Russland? Grenser Spania til Palestina siden det er liksom greit at de er så opptatte av det? Dette må være en av de merkeligste bortforklaringene jeg har hørt for å forsvare mangel på engasjement for Ukraina. Om Russland vinner frem så får det selvsagt konsekvenser for Spania også da de er en del av NATO. NATO har en lang grense til Russland som da får ytterligere press på seg fra en imeprialistisk galning i Kreml. (Hvis de da ikke bryr seg om Ukraina) Og nei, som artikkelen sier: bidraget til Spania er elendig! Ja hvorfor skulle en ikke være opptatt av folkemordet i Palestina? At barn blir drept hver dag. Skutt kanskje fordi de krysser den gule linjen, kalt terrorister. At Israel fører en stram linje på forsyninger. Det er vårt alles felles ansvar. Russland er en annen sak. Selvsagt skal vi som bor her ta en stor del av byrden. Spania tar som sagt også sin del. 2
Simen1 Skrevet 23 minutter siden Skrevet 23 minutter siden KalleKanin skrev (14 minutter siden): ICJ har akseptert Russland sitt krav om etterforskning av Ukraina for folkemord: https://www.ukrinform.net/rubric-polytics/4067388-genocide-case-un-icj-accepts-russias-counterclaim-against-ukraine.html ICJ er enig vits. Jeg tror både Russland og Ukraina vil få sannferdig og rettferdig dom hos ICJ. Kjør på! Måtte det samme skje med Palestina og Israel.
Imaginacíon Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden 14 minutes ago, Simen1 said: Jeg tror både Russland og Ukraina vil få sannferdig og rettferdig dom hos ICJ. Kjør på! Måtte det samme skje med Palestina og Israel. At Russland har begått folkemord skal en ikke se bort fra. Forskjellen er at Russland har blitt sanksjonert herfra og til helvete, mens Israel har møtt en negativ stemning i befolkningen rundt om, men få konsekvenser bortsett fra det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå