Gå til innhold

TES: Hvilken by i Morrowind liker du best?


Anbefalte innlegg

Morrowind er et herlig atmosfærisk spill med mange flotte detaljer, både arkitektoniske detaljer samt bra organiske detaljer. Spillet er lett å leve seg inn i om man faller for det, og dermed er det også etterhvert enkelte steder man liker å besøke om igjen.

 

Personlig føler jeg meg alltid hjemme når jeg stikker turen innom Balmora, jeg bare elsker den byen. Vanskelig å sette fingeren på akkurat hva som gjør det til favorittbyen min, men det er nok en kombinasjon av at dette er den første byen man kommer til etter man starter spillet for første gang, samt at man finner masse spennende butikker, NPCere og bygninger her...

Endret av Stig_W
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sorry for off-topic, men noen må si ifra, nå er det nok Morrowind poster.

"Hvilken rase er du" "Skryte tråd for Morrowind" "Hvilken rase er du" "Hvilken type liker du best" "Hvor bor du" "Hvilken by liker du" Jeg mener: Jeeeeezzzzzuuuueeess! (Og det er ikke ofte jeg bruker det ordet om noe)

Lenke til kommentar

Liker ikke arkitekturen på byggninganne i Balmora. Får meg til å tenke på ---> Midt østen ---> Terrorisme----> World trade center-----> død, som er en trist tanke.

 

 

Liker:

-Caldera: Arkitekturen på byggninganne er fin, pluss det er noen bra shoper der.

-Ebonhart: Får meg til å tenke på----> Midelalderen----->Slott-----> Riddere---->Ære og berømelse, som er en hapey tanke.

-Peligad: av samme grun som Ebonhart, men ikke fult så bra.

 

Var noen flere som var pene mener jeg, men husker ikke de nå

 

Missliker:

-Balmore: se over

-Vivec: Er bare stygg. Mange shoper da, men stygg og forvirrande.

-Ald Ruhn: stygg denne også. Liker ikke sandstormenne i dette området heller

-Sedrit mora: Liker ikke de plante greine, er ikke helt min stil i dette spillet.

Lenke til kommentar

Jeg er litt overrasket over hvor mange som har tatt Balmora til seg på samme måte som meg selv... Hadde egentlig trodd at flere ville ha valgt en annen by enn Balmora, noe som (for meg) hadde vært intressant å lese om... Har ikke brukt så mye tid i andre byer enn Vivec og Balmora, kunne tenkt meg å høre om positive ting fra andre byer...

Lenke til kommentar

Liker vel egentlig de byene med litt middelalderpreg best. Pelagiad og Caldera, for eksempel. De ser i alle fall penest ut. Ellers er det nok Balmora jeg er oftest, og derfor blir den byen litt spesiell. Når det er sagt er det Ald-Ruhn som er den byen jeg personlig føler meg mest knyttet til, og det er alltid litt spesielt å komme dit.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som ikke liker Balmora her?!?!?

 

 

Arkitekturen på bygninganne i balmora er jo bare helt sugene da. Greit at det er en del oppdrag der, og en del shops, men det er jo sinsykt nitrist og gå der da. Er jo så grått og trist der, og firkanta.

 

 

Jeg liker de midelaldre prega byanne best jeg. De er bare sinsykt fete. De er kanskje ikke like sentrale som balmora med tanke på oppdrag og shops alle sammen, men de gir ikke ut triste og dystre vibrasjoner i vertfall :ermm:

Lenke til kommentar
Liker vel egentlig de byene med litt middelalderpreg best. Pelagiad og Caldera, for eksempel. De ser i alle fall penest ut. Ellers er det nok Balmora jeg er oftest, og derfor blir den byen litt spesiell. Når det er sagt er det Ald-Ruhn som er den byen jeg personlig føler meg mest knyttet til, og det er alltid litt spesielt å komme dit.

Dette er akkurat dette jeg hadde tenkt til å skrive, så så jeg at det allerede var skrevet. Jeg er helt enig!

 

Må forøvrig si at faktisk alle byene er fantastiske på sin egen spesielle måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...