Gå til innhold

Latterliggjør Mortal Kombat 1 på Switch


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mkri96 skrev (6 timer siden):

Switch er faen meg en artig konsoll, Nintendo releaser bare gamle titler og downgrader grafikk, fantastisk forretningsplan

Dette er syklusen Nintendo er i.  De slipper en konsoll som er svakere enn den eksisterende konsollgenerasjonen i bytte mot portabilitet.

Den nye nintendokonsollen får de første tre-fire årene god tredjepartsstøtte, riktignok med enkelte "downgrades". Men når Sony/Microsoft deretter lanserer nye konsoller tre-fire år senere mister Nintendo i praksis tredjepartsstøtten.

Du kan kritisere forretningsplanen, men inntil videre ser den ut til å funke.

Lenke til kommentar
onkel_jon skrev (20 timer siden):
mkri96 skrev (På 18.9.2023 den 3:56 PM):
Switch er faen meg en artig konsoll, Nintendo releaser bare gamle titler og downgrader grafikk, fantastisk forretningsplan

Nintendo er heldig som har ip`er som zelda, mario, animal crossing og pokemon, uten de så ville svært få kjøpt switch.

Jeg vet ikke, Switch og mange konsoller før har jo vært utrolig populære. Likevel har jeg ikke inntrykk av at disse spillene har vært de mest spilte på noen av konsollene til folk jeg kjenner i alle fall.

Jeg vet selvsagt hvilke spill som ligger på bedtselgerlisten, men poenget er at det finnes mange andre spill folk koser seg med. 

Lenke til kommentar
Serpentbane skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke, Switch og mange konsoller før har jo vært utrolig populære. Likevel har jeg ikke inntrykk av at disse spillene har vært de mest spilte på noen av konsollene til folk jeg kjenner i alle fall.

Jeg vet selvsagt hvilke spill som ligger på bedtselgerlisten, men poenget er at det finnes mange andre spill folk koser seg med. 

Ironisk nok har nok hardwaren til Switch en del av æren for suksessen. Ja, den er svak og det ødelegger spesielt for multiplattformspill, men det er tross alt en håndholdt konsoll. Den virker på meg å være veldig populær blant den litt yngre garden. Litt samme med Wii. Nintendo tør hvertfall å prøve litt andre ting hardwaremessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...