Gå til innhold

Sniktitt: Assassin's Creed Mirage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg falt av Assassin's Creed på noe tidspunkt. Men er egentlig historien fra første spillet blitt avsluttet eller konkludert på noen måte? Alt det utenom det forhistoriske var jo relativt mystisk hvis jeg husker rett, og gjorde at jeg likte spillet godt selv om det var mye annet som var relativt middelmådig. Har så vidt spilt litt av det som foregikk i karibien, men ellers tror jeg ikke jeg kom meg gjennom 3-ern.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev:

Jeg falt av Assassin's Creed på noe tidspunkt. Men er egentlig historien fra første spillet blitt avsluttet eller konkludert på noen måte? Alt det utenom det forhistoriske var jo relativt mystisk hvis jeg husker rett, og gjorde at jeg likte spillet godt selv om det var mye annet som var relativt middelmådig. Har så vidt spilt litt av det som foregikk i karibien, men ellers tror jeg ikke jeg kom meg gjennom 3-ern.

Revelations gav jo egentlig en veldig fin slutt på både Altair og Ezio sin historie. Mens AC3 var opprinnelig slutten på den moderne historien. Men Ubisoft har jo melket serien til beinet siden.
Lenke til kommentar
Nimrad skrev (18 timer siden):

Jeg falt av Assassin's Creed på noe tidspunkt. Men er egentlig historien fra første spillet blitt avsluttet eller konkludert på noen måte? Alt det utenom det forhistoriske var jo relativt mystisk hvis jeg husker rett, og gjorde at jeg likte spillet godt selv om det var mye annet som var relativt middelmådig. Har så vidt spilt litt av det som foregikk i karibien, men ellers tror jeg ikke jeg kom meg gjennom 3-ern.

Det høres ganske likt ut som meg. Jeg elsket de første AC-spillene, med kanskje AC 2 Brotherhood som høydepunktet, men ramlet av underveis i 3-eren.

Jeg har spilt AC Odyssey og likte det brukbart, kanskje mye siden jeg er veldig glad i gresk mytologi og historie: Jeg droppet Valhalla igjen, ut fra anmeldelser virker det som om Valhalla forsterket alt jeg ikke likte ved Odyssey.

Mirage kan virke som et spill verdt å prøve, så mulig jeg kjøper det.

Endret av Capitan Fracassa
Lenke til kommentar
Akrabra skrev:
Nimrad skrev:

Jeg falt av Assassin's Creed på noe tidspunkt. Men er egentlig historien fra første spillet blitt avsluttet eller konkludert på noen måte? Alt det utenom det forhistoriske var jo relativt mystisk hvis jeg husker rett, og gjorde at jeg likte spillet godt selv om det var mye annet som var relativt middelmådig. Har så vidt spilt litt av det som foregikk i karibien, men ellers tror jeg ikke jeg kom meg gjennom 3-ern.

Revelations gav jo egentlig en veldig fin slutt på både Altair og Ezio sin historie. Mens AC3 var opprinnelig slutten på den moderne historien. Men Ubisoft har jo melket serien til beinet siden.
Litt både og. AC3 er hvertfall siste spillet der Ubi$oft tok spillet seriøst. Det har vært moderne historie siden, men den er så lite spisset at det kan sikkert generere 100år til med spillt før det skjer noe...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...