Gå til innhold

Diablo IV toner ned irriterende fiender


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diablo 4 er helt konge en måneds tid , deretter blir man drita lei og plutselig begynner man ikke å savne noen dager uten spilling . De intetsigende dungeonsa er trist . Samme greia om igjen og om igjen . Grinding UTEN set-items er utrolig ugreit . Blizzard bør tilføre set-items og Rifts snarest for at noen skal gidde kjøpe eventuelle DLCer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg tror mange kan være enige i at Diablo IV nok ble sluppet litt for tidlig. Jeg skulle ønske at de hadde brukt mer tid på å finpusse ting. Men ta en kikk på D3 og WoW for den saks skyld sin patch-historie, uansett hva man mener om spillet så kan vi forvente at spillet ser ganske annerledes ut et par år, og de kommer til å fortsette å finpusse det. Dette er vel og bra, men generelt vil jeg si at jeg protesterer litt imot at de absolutt må introdusere noe nytt (og når de da gjør dette, så blir det ofte litt feil), hvorfor ikke bygge på erfaringene fra tidligere spill og ta med alt det som fungerer først og fremst .. D4 er morsomt nok akkurat nå, men jeg forstår godt at folk blir lei etter en stund. Det føles som om 'noe mangler' (og det gjør det) - likevel gamer jeg videre, dóg ikke like mye som de første par månedene her. Kall meg hva man vil, men jeg vet i alle fall at de kommer til å gjøre en drøss med forandringer fremover.
Lenke til kommentar

Diablo IV er... meh. Det er så mye potensiale som ikke er utnyttet. Det største problemet med spillet er at det er ekstremt grindy og rett og slett litt kjedelig Man oppfordres også til å spille én enkelt karakter, men det gjør hele greia enda kjedeligere, med lite variasjon. Bare noen få knapper å trykke. Sikkert veldig konsollvennlig, men...

Lenke til kommentar

Diablo 4 er det første i serien jeg ikke kommer til å kjøpe. Hadde jo et lite, lite håp om at skuta ville rette seg... Men ser jo da jeg følger med på reaksjoner etc at blizzard har dreti litt på draget med det spillet. Er jo de som ga review på spillet 10 / 10 score som nå kommer ut og sier at den var litt forhastet og hadde de gitt score idag hadde den ikke vært 10 / 10.

Skulle aldri vært MMO, skulle ALDRI ALDRI vært en always live service, og spillet skulle hatt MYE større variasjoner etter det jeg har sett.

Så takker Blizzard for at de har dyttet meg vekk fra Diablo og over til Path Of Exile. Det spillet der er hva D4 skulle kanskje ha vært.

Lenke til kommentar
Brother Ursus skrev:

Diablo IV er... meh. Det er så mye potensiale som ikke er utnyttet. Det største problemet med spillet er at det er ekstremt grindy og rett og slett litt kjedelig Man oppfordres også til å spille én enkelt karakter, men det gjør hele greia enda kjedeligere, med lite variasjon. Bare noen få knapper å trykke. Sikkert veldig konsollvennlig, men...

Problemet med D4 er at det er kjedelig å grinde , når man lager grindespill alla Diablo og alle de andre ARPGs . må grindinga ha klare mål og gode gulrøtter som feks set items .
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
WigNut skrev:

Diablo 4 er det første i serien jeg ikke kommer til å kjøpe. Hadde jo et lite, lite håp om at skuta ville rette seg... Men ser jo da jeg følger med på reaksjoner etc at blizzard har dreti litt på draget med det spillet. Er jo de som ga review på spillet 10 / 10 score som nå kommer ut og sier at den var litt forhastet og hadde de gitt score idag hadde den ikke vært 10 / 10.

Skulle aldri vært MMO, skulle ALDRI ALDRI vært en always live service, og spillet skulle hatt MYE større variasjoner etter det jeg har sett.

Så takker Blizzard for at de har dyttet meg vekk fra Diablo og over til Path Of Exile. Det spillet der er hva D4 skulle kanskje ha vært.

"MMO" aspektet med Diablo IV er nok noe av det jeg mislikte mest, MEN det skulle aldri vært det Path of Exile er, heller en mellomting. Med always live service så regner jeg med du mener Always Online? Eller mener du det ikke burde være et Live Service spill? Eller mener du kanskje begge deler? Uansett Path of Exile er begge deler, det er et F2P Live Service, Always online spill, det er et bra spill, men om du skulle miste internett midt under et "kart" for eksempel er det borte og du må da bruke et nytt "kart".
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...