Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tinder app for vennskap?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å bli med i en frivillig forening, hvor du fysisk møter opp. Du kan møte mange nye mennesker på den måten uten å måtte bruke noen form for app. Det finnes mange foreninger, bare start søk på dem i Oslo. Går du på skole, kan det finnes en rekke bare der.

Lenke til kommentar

Tinder har mulighet for å sette på at du kun søker venner, men hvor bra den fungerer aner jeg ikke da jeg ikke har Tinder.

Ellers støtter jeg det @Venn sier. Å starte en hobby, en forening, lagsport eller noe annet er en veldig god måte å møte nye folk. Da har du allerede noe til felles med de. Er man bare hyggelig og avslappet så kommer nok resten av seg selv.

Det føles nok bedre ut enn en bli-venn-app. Det å møte folk på en naturlig måte er litt morsommere.

Lenke til kommentar

Absolutt noe det et behov for, ja.

Lignende tråd her: 

 

Å melde seg inn i veldige foreninger/lag, eller idrett/sport/spill? Eller andre hobbyer? 

Greit å ha noen rammer rundt, ikke bare kleine kafe-møter. Ergo tror jeg Røde Kors og svært mange andre lag/foreninger har mye positivt å bidra med!

Dersom du prøver, er vel det verste som kan skje at det ikke fungerte? 

Har man ikke prøvd, så ... nei, da har man jo faktisk ikke prøvd, engang. Gi det ett forsøk? 😊 Lykke til! Oppdater gjerne tråden etterhvert 👍

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...