Kjøpte en ny Philips skjerm fra Dustin: https://www.dustin.no/product/5011200709/b-line-276b1-27-qhd-ips-169-sort-hoyttaler
Skjermen var defekt, meny knappene fungerte ikke. Etter en telefonsamtale, de ba meg sende en bilde hvor jeg viser at knappen fungerer ikke?!? Etter 5 e-poster, de sendte meg en ny skjerm. Det tok 2 uker å motta den. Den nye skjermen var OGSÅ defekt. Denne gangen ba de meg sende en video på mail som viser at lyden ikke fungerer. Ok... De svarte men en e-post "prøv en annen pc", selv om jeg forklarte 2 ganger at jeg har prøvd forskjellige PC-er, skjermer, kabler, instillinger osv. og at det er kun den philips skjermen som er defekt. Det har vært 1+ måned nå siden saken startet og jeg fortsatt ikke har en fungerende skjerm, bare mye bortkastet tid. Dustin nekter å hjelpe og bare sender meg videre til Philips.
Forferdelige skjermer, helt forferdelig kundestøtte.
Hva er mine rettigheter her? Kan jeg bare be om å få pengene tilbake og sende skjermen tilbake til dustin? Jeg vil ikke kaste bort mer tid på dette...